AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Hvorfor må noen bruke 2 eller 3 piller? Og hvor mange dager i løpet av syklusen bruker/brukte du? Anonymkode: d02ef...172
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Jeg måtte opp i trippel for å få "bra" nok eggløsning. Fikk beskjed om at noen var enklere å stimulere til el enn andre. På enkel/dobbel så vokste egget som det skulle, men veksten stoppet stort sett opp før det var i mål. Syklusene var litt lange på både enkel og dobbel, med el stort sett på dag 21. Med trippel ble den mer normal med el rundt dag 13. Tok 3 stk i 5 dager. Anonymkode: 4113d...04e
Amatariel Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 Man må øke dosen om den nåværende ikke har ønsket effekt. Jeg fikk letrozol i håp om tidligere EL enn kroppen min lagde selv. Forsøkte to sykluser først uten at det ble så mye bedre. Men da jeg inntok dobbel dose ble det fart i sakene. Fikk helt normaltidlig EL av det, så var absolutt rette valg. Avgjørelsen ble tatt i samråd med gynekolog.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Jeg får ingen eggløsning eller menstruasjon av meg selv. Prøvde enkel dose Femar, skjedde ingenting (bortsett fra at jeg fikk UVI). Prøvde dobbel dose, ble gravid. Tok bare to tabletter i samme stil som med enkel. Obs: ikke ta dobbel uten å snakke med gynekologen først. Anonymkode: a7a2e...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå