Gå til innhold

Tarot- dette kan da ikke være tilfeldig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har lest fra boka hva slags person de representerer. Jeg prøvde å legge ved bilde men det gikk ikke. Så nei de kan ikke bety hva man vil. De representerer noe som kan være advokat, politi, dommer, politiker og sånne type ting. 

Anonymkode: daa8f...ce3

Ser at kortet f eks kan representere at du får mer ansvar på jobben, eller at partneren din er overbærende, eller at du er ustrukturert….

Anonymkode: f9834...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har lest fra boka hva slags person de representerer. Jeg prøvde å legge ved bilde men det gikk ikke. Så nei de kan ikke bety hva man vil. De representerer noe som kan være advokat, politi, dommer, politiker og sånne type ting. 

Trenger ikke bilde. Alle vet hva de kan bety, men lurer bare på hvordan 1 kort kan beskrive en person godt nok.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The emperor - en farsfigur som kan gi deg mye å lære.

Nei, det er ikke tilfeldig at du fikk det samme kortet 3 ganger. Har opplevd det selv når jeg spør om det samme temaet flere ganger. Men man bør jo ikke spørre mer enn en gang. Spør man om igjen og om igjen kan du muligens tilføre stress og usikkerheten din på kortene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står det ikke noe om og jeg vet ikke hvilken vei de falt, der tenkte jeg ikke over  

Det er jo ganske vesentlig i tarot, de betyr ikke der samme om de ligger opp ned :) 

Men alt er jo bare tull da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at kortet f eks kan representere at du får mer ansvar på jobben, eller at partneren din er overbærende, eller at du er ustrukturert….

Ja.... men nå har jeg spurt om hvem jeg blir sammen med og fått det kortet og da betyr det jo ikke hva slags ansvar jeg har på jobben. Det står mange personlighetstrekk i min bok, jeg prøvde som sagt å legge ved bilder med det gikk ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta1980 skrev (1 minutt siden):

Nei, det er ikke tilfeldig at du fikk det samme kortet 3 ganger. Har opplevd det selv når jeg spør om det samme temaet flere ganger. Men man bør jo ikke spørre mer enn en gang. Spør man om igjen og om igjen kan du muligens tilføre stress og usikkerheten din på kortene. 

Grunnen til at du bare skal spørre en gang er jo at den som spår ikke skal bli avslørt når spådommen blir ulik for hver gang 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (2 minutter siden):

Trenger ikke bilde. Alle vet hva de kan bety, men lurer bare på hvordan 1 kort kan beskrive en person.

Nei alle vet ikke det. Og ikke du heller. Det står spesifikt i min bok hva slags personlighet de har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta1980 skrev (3 minutter siden):

Ja men jeg føler jeg må det for å være mer sikker på at det faktisk er riktig. Kortene kan jo ikke styre livet mitt uansett? De sier jo bare hva som vil skje  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (5 minutter siden):

Trenger ikke bilde. Alle vet hva de kan bety, men lurer bare på hvordan 1 kort kan beskrive en person godt nok.

Jeg har forklart deg det mange mange ganger nå. I min bok står det flere sider om hvert kort og den beskriver en personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men jeg føler jeg må det for å være mer sikker på at det faktisk er riktig. Kortene kan jo ikke styre livet mitt uansett? De sier jo bare hva som vil skje  

Det gjør de vel ikke. De sier hva som kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forklart deg det mange mange ganger nå. I min bok står det flere sider om hvert kort og den beskriver en personlighet. 

Ja, men forstår du ikke at 1 kort ikke kan beskrive en hel mann? Og at det blir 'eller, eller, eller' eller?

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig sier de ikke det… Det er bare noen tegninger, trykker på papir fra en skogsfarm, av trykkere som kanskje har litt dårlig betalt og kjeder seg på jobb, for maskinene gjør det meste, inkl pakking. Så er korta sendt til butikken og prisa av en likegyldig butikkansatt, slått inn på kassa/fakturaert på nett og gitt/sendt til deg. Hvem har gitt korta magien? Den navnløse tegneren som plagierte noen eldre utgaver? Juan på skogsmaskina? André på trykkeriet? Berit i kassa?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (4 minutter siden):

Det gjør de vel ikke. De sier hva som kan skje.

Nei.... nå må du høre. Det står spesifikt en personlighetsbeskrivelse i min bok om tarot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig sier de ikke det… Det er bare noen tegninger, trykker på papir fra en skogsfarm, av trykkere som kanskje har litt dårlig betalt og kjeder seg på jobb, for maskinene gjør det meste, inkl pakking. Så er korta sendt til butikken og prisa av en likegyldig butikkansatt, slått inn på kassa/fakturaert på nett og gitt/sendt til deg. Hvem har gitt korta magien? Den navnløse tegneren som plagierte noen eldre utgaver? Juan på skogsmaskina? André på trykkeriet? Berit i kassa?

Ja, Berit i kassa. Men hvorfor åpner du en tråd om tarot når du er så imot det som du er?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (5 minutter siden):

Ja, men forstår du ikke at 1 kort ikke kan beskrive en hel mann? Og at det blir 'eller, eller, eller' eller?

NEI. Du hører jo ikke etter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort kan fortelle mye de, men det er mange som lurer seg selv og andre til å tro at de kun trenger å trekke et kort utav bunken for å spå. Jeg forstår ikke at de ikke ser den manglende logikken i det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei.... nå må du høre. Det står spesifikt en personlighetsbeskrivelse i min bok om tarot. 

Ja, i alle bøker, men ikke at du skal dra med alle forklaringene - du må velge 1. Kortet betyr ikke alt det kan bety i den sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Kort kan fortelle mye de, men det er mange som lurer seg selv og andre til å tro at de kun trenger å trekke et kort utav bunken for å spå. Jeg forstår ikke at de ikke ser den manglende logikken i det? 

Ingenting kan forklare en HEL person men det gir innblikk i hva slags personlighetstrekk den har. Det står om keiseren: han er som en far til fler enn til de av eget blod, maskulin innflytelse som vekker oppsikt som kan vekke frykt hos mange. For å opprettholde orden må han profilere seg sånn at motstand mot hans vilje et fånyttes. Er en rettferdig og høyt elsket leder. Han både tar og gir. Må ofte ta valg basert på det praktiske og ikke åndelige syn. Han er autoritær, har mye konkurranseinstinkt, kan være agressiv, har en sterk posisjon og karakter, ambisiøs, målrettet, kjemper for en god sak, regjerende, sterk vilje..... og mange flere ting står det også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jovisst kan det være tilfeldig. Jeg tror ikke livet blir ikke styrt av en kortstokk til norn hundrelapper fra Adlibris

Anonymkode: dea83...91f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jovisst kan det være tilfeldig. Jeg tror ikke livet blir ikke styrt av en kortstokk til norn hundrelapper fra Adlibris

Anonymkode: dea83...91f

Nei livet blir ikke styrt nei, det er sant, men man den kan fortelle hva som kan skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...