Gå til innhold

Tarot- dette kan da ikke være tilfeldig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har spurt kortene mine flere ganger om å få en beskrivelse av personen jeg blir sammen med. 3 av gangene har jeg fått det samme kortet, og en annen gang et kort som er veldig likt som kan representere den samme personen. Kortet hopper fysisk ut av bunken imens jeg stokker og det er veldig merkelig det også syns jeg. 

Det KAN ikke være tilfeldig at jeg har fått det samme kortet 3 av 4 ganger når det 78 kort!? Jeg blir like satt ut hver gang. Og siste gangen mistet jeg faktisk pusten. For jeg har ikke visst om jeg tror helt på det, men ja.. jeg begynner å gjøre det. Men om det stemmer at jeg blir sammen med denne personligheten vet jeg jo ikke enda. Så tror ikke fullstendig på det før det skjer. Men det kan jo ikke være tilfeldig...... det anser jeg som umulig.. eller ? 

Er det noen som vet hvordan jeg kan spå i tid ? For å se når jeg blir sammen med denne personen ? 

Anonymkode: daa8f...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😄 

Anonymkode: 2d407...582

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er tilfeldig, og ingen kan spå. 

Anonymkode: 7f55c...1c6

Åja, daså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilket kort er det snakk om?

Anonymkode: 61c92...2f4

Keiseren 3 av gangene . Og det jeg fikk den ene av fire ganger var luftkongen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Hvilken beskrivelse gir disse av personen, mener du?

Det er bare å se på keiseren og luftkongen det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener at personen har 1 egenskap...? Eller alt kortet kan bety?

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (Akkurat nå):

Du mener at personen har 1 egenskap...?

Hæ? Nei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har spurt kortene mine flere ganger om å få en beskrivelse av personen jeg blir sammen med. 3 av gangene har jeg fått det samme kortet, og en annen gang et kort som er veldig likt som kan representere den samme personen. Kortet hopper fysisk ut av bunken imens jeg stokker og det er veldig merkelig det også syns jeg. 

Det KAN ikke være tilfeldig at jeg har fått det samme kortet 3 av 4 ganger når det 78 kort!? Jeg blir like satt ut hver gang. Og siste gangen mistet jeg faktisk pusten. For jeg har ikke visst om jeg tror helt på det, men ja.. jeg begynner å gjøre det. Men om det stemmer at jeg blir sammen med denne personligheten vet jeg jo ikke enda. Så tror ikke fullstendig på det før det skjer. Men det kan jo ikke være tilfeldig...... det anser jeg som umulig.. eller ? 

Er det noen som vet hvordan jeg kan spå i tid ? For å se når jeg blir sammen med denne personen ? 

Selvsagt er det tilfeldig.

Anonymkode: ae050...0f9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (På 12.1.2022 den 19.55):

Du mener at personen har 1 egenskap...? Eller alt kortet kan bety?

Her. Men kan du noe om tarot ? 

Lawyam skrev (På 12.1.2022 den 19.58):

Så du leser et kort og da har du funnet ut hvordan en person er?

* jeg legger til bilder men de kommer visst ikke opp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 19.57):

Selvsagt er det tilfeldig.

Anonymkode: ae050...0f9

Hvorfor er det selvsagt? 

Lawyam skrev (På 12.1.2022 den 19.59):

Det jeg kan!

Ja men da vet du vel også kanskje at det finnes bøker som beskriver kortene. Veldig kort fortalt så beskriver begge kortene en autoritær ordens person 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keiseren??? Lenge siden jeg hadde tarotkorta framme, skjønner jeg. Hm, var kanskje en emperor der? 

Ts, de korta kan jo bety alt du vil. Og oppned betyr de noe annet enn riktig vei…

Anonymkode: f9834...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja men da vet du vel også kanskje at det finnes bøker som beskriver kortene. Veldig kort fortalt så beskriver begge kortene en autoritær ordens person 

Ja, kortene har beskrivelser eller tolkninger, men det går ikke an å ta med alle for å beskrive den personen. Kortet betyr ikke alt på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva betyr de andre veien da? Ts har jo ikke sagt hvilken vei kortet falt. Og ingen kort beskriver en person bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 20.02):

Keiseren??? Lenge siden jeg hadde tarotkorta framme, skjønner jeg. Hm, var kanskje en emperor der? 

Ts, de korta kan jo bety alt du vil. Og oppned betyr de noe annet enn riktig vei…

Jeg har lest fra boka hva slags person de representerer. Jeg prøvde å legge ved bilde men det gikk ikke. Så nei de kan ikke bety hva man vil. De representerer noe som kan være advokat, politi, dommer, politiker og sånne type ting. 

AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 20.03):

Hva betyr de andre veien da? Ts har jo ikke sagt hvilken vei kortet falt. Og ingen kort beskriver en person bare.

Det står det ikke noe om og jeg vet ikke hvilken vei de falt, der tenkte jeg ikke over  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...