Gå til innhold

GLEDER MEG SÅNN!!!!!


Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

Jeg blir som et lite barn når kveldene blir mørkere, været blir kaldere og det nærmer seg den beste tiden på året;JULEN!! Jeg gleder meg til å finne på geniale gaver, til å finne frem julepynt, til snøen (kunne vi enda få noen korn til jul:)) og i år blir det enda mer spesielt....datteren vår fyllte ett år i september og det blir første julen hvor hun skjønner at det er noe spesielt. Jeg GLEDER MEG til å lage tradisjoner med henne og til å vise henne min juleglede!!!

Flere som har det som meg??:)

Tidlige juleklemmer fra et lite troll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det sånn fra slutten av november jeg, men ikke før.

Akkurat nå er det liksom bare slutt på sommeren. Det er kaldt og kroppen min har ikke fikset overgangen helt.

Har mest lyst til å sitte i sofaen med et pladd og halvsove.

MEN i november begynner ting å røre på seg. Da dukker det opp ideer og fingrene klør etter å begynne med noe. Dette skjer gradvis og i midten av desember er jeg i super-stemning. Det males og limes og fikses i alle hjørner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg jeg også...

I år blir det förste julen jeg feirer med min sammbo og hans familie og min lille datter er no så stor (ikke så veldig stor bare 2 år ) at hun kan pakke opp presangene selv.....

Min familie skal feire julen med oss også så hele familien blir sammlet...ordentelig jul blir det og det er min förste jul med stor familie rundt meg ....... ÅÅÅÅÅ det skal bli så utrolig kozelig.....kan nesten ikke vente....

skal lage juleverksted på kjökkenet vårt i år....skal innvitere barna i oppgangen og noen venninner og deres barn...bake jule kaker og lage jule gaver....

best å holde seg sysselsatt frem over når vinnterene kommer med snö og kulde.....

Når mannen jobber laaaange dager og min lille ikke får väre så mye ute og kan lett begynne å kjede seg inne.....

Ja denne julen blir fin og tenk så heldig jeg er som får feire den med alle som jeg er glad i :)

Ja jeg elsker vinteren og spesiellt förjuls tiden.....ake på akebret...lage snö hytter og fakler....stejerne klar himmel og snö på trärne.....kommer inn våt og kald og ta på seg tykke sokker og pled se på barne tv med min datter og drikke varm kako med krem.....

Ja vinteren er en fin årstid.....og ja jeg gleder meg som en unge til julestas og koz :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Jeg er litt sånn, men jeg syns det blir for lang juletid når kakemennene kommer 1. oktober! Julen skal være i desember - men koselig? Absolutt. Og når 1. nyttårsdag er der er jeg så lei at juletre og pynt ikke kanne komme fort nok ut... Heldigvis vet ikke sønnen min om noe annet, så han protesterer ikke. Merkelig med barn i grunnen, hadde ikke det forholdet til jul g forberedelser før han ble født....Hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!!!!!

Endelig noen som har det slik som meg :D

Jeg elsker julen!!Den er den beste høytiden vi har syns nå jeg...og familie og kjærlighet står i sentrum...ivertfall hos oss!!

Min samboer og jeg (min MANN blir han hetende 7 juni til neste år... :hoho: ) Fik en nydelig datter i fjor, og hun fyllte 1 år i juli!! I år er hun mye mer aktiv og kan ivertfall hjelpe til med å åpne sine egne presanger!!

Vi kommer nokk til å feire julekvelden hos svigers, da min sambo bare har fri fra 12 på julaften til 16 på 1 juledag og de bor bare 1 time kjøring fra der vi bor!! Til neste år håper vi på å reise til mine foreldre eller at de kommer ned til oss (bor ganske langt fra mine foreldre....6 timer effektiv kjøring...)

Jeg gleder meg som en unge og har funnet frem julebroderiene og har begynnt å planlegge presanger og juleverksted!!

Å det skal bli så gøy!!!

Klemmer fra "jule-gale" Lena!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...