Gå til innhold

Han klinte med en annen

Anbefalte innlegg

Gjest Plutselig usikker
Skrevet

Kort fortalt har jeg funnet ut gjennom felles kjente at kjæresten min rota rundt med en annen jente nyttårsaften som var. Da hadde vi datet i mange måneder og var enige om at vi teknisk sett var sammen. Siden det har han visst at jeg har store problemer med å få tillit til andre mennesker, spesielt gutter. Det er ekstremt viktig for meg i et forhold å kunne stole på at kjæresten min ikke går bak ryggen min eller er uærlig. Det visste han da, og han sa han respekterte det og var helt enig - og at han ikke hadde noen som helst interesse av å holde på med noen andre.

Så fant jeg ut det han gjorde, som han ikke har fortalt meg. Det virker kanskje som en bagatell, men dette bryter ned all den tilliten jeg har til ham. Hvordan i all verden skal jeg kunne stole på at han ikke gjør det igjen?? Og hvis det skulle skjedd igjen, så ville han vel ikke engang fortalt meg det!?

Jeg klarer ikke la være å være sint og sjalu og se han for meg sammen med henne, og jeg klarer heller ikke å tro på at han ikke kommer til å gjøre det igjen.

Da jeg fortalte ham at jeg visste, gråt han masse og sa at han angret og ikke ville miste meg, og jeg vet egentlig at han ikke er typen til å kaste seg over hvilken som helst dame som kommer gående heller.. Han mener at forskjellen fra den gangen da han klinte med henne er enorm, fordi han nå er hundre prosent sikker på at det er meg han vil være sammen med resten av livet.

Men jeg klarer ikke å la være å se for meg han rote med hun dama.. Jeg sliter med lav selvtillit, og vet ikke om jeg klarer å finne tilbake til tilliten min til ham - eller for noen andre gutter for den saks skyld. :(

Er det noen av dere som kan væresåsnille å komme med noen råd til hvordan jeg kan slutte å tenke på dette? Eller om jeg i det hele tatt skal tro på ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han ikke har gitt deg grunn til å tro han har drevet med noe mer, etter dere ble sammen på "ordentlig", og du virkelig elsker denne gutten, hadde jeg latt det ligge..

Du har jo rett til å bli sint, og la han vite at du er sint, og spesielt at du ikke godtar det om det skjer igjen..

Skrevet

Jeg kan ikke gi deg noen råd, men jeg skjønner at du er fortvilet. Jeg vet at jeg aldri hadde klart å stole på kjæresten min etter noe sånt, og da tenker jeg spesielt på det faktum at han ikke sa noe.. Når en ikke klarer å tilgi er det beste for begge parter å gå hvert til sitt..

Håper det ordner seg for dere!

Skrevet

Kjæresten min og jeg hadde en lang sånn nesten-sammen/ikke-sammen-periode etter at vi først traff hverandre. I denne perioden hendte det seg at kjæresten klinte med et par andre jenter - i de periodene som vi IKKE var sammen (det var forresten jeg som var avvisende ovenfor han). Han fortalte om dette nokså kort tid etterpå, også i den perioden hvor vi ikke var "ordentlig" sammen. Hadde han ikke fortalt dette selv hadde jeg hatt store problemer med å stole på han (en av episodene ville jeg fått vite om uansett). Så jeg skjønner at du er frustrert - i tillegg til at man vel alltid blir sjalu og lei seg på grunn av sånne episoder. Antagelig har kjæresten din latt være å fortelle det for å "spare deg" og fordi det ikke betydde så mye i hodet hans. Men mange erjo i stand til å være utro uten dårlig samvittighet, og uten å føle at de er forpliktet til å fortelle det til kjæresten... Så det blir vel egentlig opp til deg å finne ut hva du tror om kjæresten din.

Skrevet

Jeg synes som du antyder at det hele er en bagatell. Hadde ikke fått konsekvenser for mitt videre forhold til typen. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...