Gå til innhold

Sider ved oss som vi ikke kjenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt på dette i over et halvt år og finner ikke ut av det.

I sommer var vi og et annet par på ferie (vi tok sjansen, det gikk fint). Vi var på en strand og badet nakne. På vei ned mot vannet fikk mannen min ereksjon og ville raskt under for å skjule seg. Så, helt spontant, sa jeg: Bare gå, ikke gjør noe. Og så gikk vi i samme fart, mens han hadde full stå og de andre så. Jeg var megatent, klissvåt. På ettermiddagen, på hotellrommet, hadde vi sex. Det ble intenst, nesten hardhendt. Etterpå bare så vi på hverandre, forvirret og litt skremte.

Noe lignende skjedde på høsten, i en helt annen setting, og litt light-versjon av det andre. Igjen denne intense reaksjonen, der vi brøt noen grenser for hva vi vanligvis gjør i sengen. Etter det har noen slik opplevelse ikke skjedd.

Er dette hendelser vi skal se på som det? Eller skal vi tenke at vi har fått et glimt av sider som vi kan dele og utvikle? I så fall hva er det vi kjenner på? Vi har bodd sammen i mange år nå uten egentlig å vært borti noe sånt før, selv om det går an å være etterpåklok og tenke tilbake på småting.

Anonymkode: 7fc43...35c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Råd nr 1 er;

Ikke risiker forholdet deres ved å dra inn venner i sexlivet!! MANGE har tabbet seg ut på dette og det blir aldri det samme igjen.

Dra heller på swingersklubb og begynn forsiktig der, eller finn et totalt fremmed par som dere aldri trenger å møte igjen.

Det andre rådet er at mellom dere, så er det alltid lov og fint å utforske nye sider av sexlivet. Seksualitet er flytende, og man kan oppdage nye sider ved seg selv om man bare leter.

Lykke til!

• Liker 4
Skrevet

Neida, vi ligger ikke med venner. Vi har vel egentlig ikke hatt sex med andre noen gang, annet enn noen synlige hendelser med egen partner i nærheten av andre. Det som trigger er ikke det å involvere andre i det vi gjør, men at det kan sees. Og den røffheten det fører til hos oss etterpå.

Det som forvirrer litt er om den lille ekshibisjonismen er greia, eller om det er den litt røffe sexen som er greia. Men det siste har så langt hengt sammen med det første. Det er akkurat som om det vi gjør først har trykket på de knappene som får oss til å bli annerledes seksuelt etterpå.

Jeg vil ikke at dette skal bli noe runketråd-aktige greier, så jeg går ikke i detaljer. Jeg er mer interessert i den psykologiske som må finnes et sted her, hos oss begge. Det rare er at vi er så synkrone og like i tenningsmønstrene.

Skrevet

Jeg har skrevet om lignende opplevelser i en annen tråd her, der vi ble overkåte fordi vi ble iaktatt, det skjedde flere ganger gjennom sommeren vi fantaserteei stund om at jeg skulle si at jeg måtte til byen een times tid også skulle hun be dem komme og sette seg sammen med henne, men det ble med fantasien, skulle de dukke opp til sommeren skjer det kanskje

Anonymkode: a50c1...19b

Skrevet

Interresant tråd tenker jeg. Vi opplever noe av det samme. Forskjellen er at vi snakker ikke om det. Har vært sammen i veldig mange år, har et fantastisk sexliv og snakker om det meste, men ekshibisjonismen har av en en eller annen grunn blitt et ikke-tema. Virker som vi begge ser spenningen i at det er sånn. 

Første gang jeg merket at dette var når vi overnattet på et hotell i Paris for mange år siden. Der var det et sidefelt av glass ved siden av døra inn til rommet, og på innsiden en gardin som skulle hindre innsyn. Kona dro fra gardina når vi kom inn på rommet. Jeg tenkte ikke noe særlig over det med det samme. Når elskoven startet ble gardina aldri trukket for. Selv om lyset var dempet var det nok ikke vanskelig å skimte hva som forgikk der inne hvis noen tilfeldig passerte forbi og tittet inn. Vi hadde fantastisk sex, men jeg ble litt overrasket da jeg merket at kona gikk bort og låste døra inn til rommet etter sexakten. Hun hadde nemlig satt den på gløtt uten jeg merket det før vi gikk til sengs. Dette ble aldri snakket om hverken der og da eller siden. Vi har hatt mange lignende episoder etter denne hendelsen. 

Selv om vi er åpne om det meste så er ekshibisjonismen noe vi ikke snakker om. Spenningen ligger mye overaskelsene og hemmeligholdet. Man vet aldri hva som skjer og hvor....

Skrevet

Den episoden på stranden det fyren vandrer rundt med ståpikk, er antakelig over grensen til straffbar blotting. Man bør aldri plage andre (enn folk som har samtykket) med sin ekshibisjonisme/narsissisme.

Anonymkode: e47c0...35e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den episoden på stranden det fyren vandrer rundt med ståpikk, er antakelig over grensen til straffbar blotting. Man bør aldri plage andre (enn folk som har samtykket) med sin ekshibisjonisme/narsissisme.

Du har allerede misforstått. Han "vandret ikke rundt". Han gikk sammen med partneren, og to venner, fra stedet der de lå og direkte ned til vannet. Ikke flere meter enn du kan tenke deg, og så det stykket ut i vannet inntil det blir dypt nok til å legge på svøm. 

Underveis ned mot vannet kom ereksjonen gradvis, deretter de neste meterne og så litt til. Kanskje 20 sekunder totalt. Nok til at han kjente følelsen av å være blottlagt, nok til at jeg så det, nok til at de vi gikk sammen med så det, og nok til å tenke at kanskje andre også så det. Men kun som en hendelse, en fysisk ukontrollerbar reaksjon, på en helt dannet og vanlig vei for å bade.

Slikt burde kunne skje naturlig uten at det blir noe spesielt. Men siden det er litt tabu blir det sexy.

Skrevet

Eks Kona vil åpne forholdet jeg gikk motvillig med på det (aldri en god ide) fant ut at jeg ikke var noe happy var faktisk mentalt utslitt på slutten og ba etter noen måneder om skillsmisse.

Fant vel ut at jeg er monogam og det som overrasket meg er hvor lei seg hun ble over at jeg ville skilles, jeg trodde helt ærlig hun ikke kom til å ha noen problemer med det.

Anonymkode: 69f73...a35

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du har allerede misforstått. Han "vandret ikke rundt". Han gikk sammen med partneren, og to venner, fra stedet der de lå og direkte ned til vannet. Ikke flere meter enn du kan tenke deg, og så det stykket ut i vannet inntil det blir dypt nok til å legge på svøm. 

Underveis ned mot vannet kom ereksjonen gradvis, deretter de neste meterne og så litt til. Kanskje 20 sekunder totalt. Nok til at han kjente følelsen av å være blottlagt, nok til at jeg så det, nok til at de vi gikk sammen med så det, og nok til å tenke at kanskje andre også så det. Men kun som en hendelse, en fysisk ukontrollerbar reaksjon, på en helt dannet og vanlig vei for å bade.

Slikt burde kunne skje naturlig uten at det blir noe spesielt. Men siden det er litt tabu blir det sexy.

Helt klart blotting. Ekle greier for andre enn dere selv.

• Liker 2
Skrevet

Som vanlig mye avsporing fra det trådstarter spør om.

Det er både sunt og deilig å utforske flere seksuelle sider ved seg selv, men vil råde dere til å gå sakte fram. Det er fort gjort å ta noen steg som dere ikke har tenkt konsekvensene av. 

Anonymkode: 6dea5...699

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Som vanlig mye avsporing fra det trådstarter spør om.

Det er både sunt og deilig å utforske flere seksuelle sider ved seg selv, men vil råde dere til å gå sakte fram. Det er fort gjort å ta noen steg som dere ikke har tenkt konsekvensene av. 

Anonymkode: 6dea5...699

At noen kan bruke ordet «sunt» om dette, er totalt ubegripelig. Kjøp deg en ordbok.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 18.13):

Eller skal vi tenke at vi har fått et glimt av sider som vi kan dele og utvikle? I så fall hva er det vi kjenner på?

Dere kjenner på naturkreftene. Naturkrefter er ikke bare rundt deg, men også i deg. Klær hører menneskesamfunnet til, de representerer de hindringene samfunnet finner formålstjenlig for å skape ro og orden (I tillegg til varme selvsagt).

Når alt handler om kun deg selv, og jo nærmere naturen du er, som feks splitter naken og med åpenbar lyst på sex, jo kåtere blir du. Eller rettere sagt; jo lykkeligere blir du. At noen ser deg/dere forsterker inntrykket, det gir selvtillit, du føler deg modig. Selvtillit og mot hører også sammen med sterk seksuell lyst. Usikkerhet og feighet gjør deg ikke kåt, bare frustrert og enda mer usikker. Kåt blir du av å være modig. I hvert fall troen på at du er modig. Noen blir kåte av at et glimt av trusa vises, andre trenger mer. En åpenlys erigert penis i det fri, med tilskuere, er for de fleste nok 😅.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

At noen kan bruke ordet «sunt» om dette, er totalt ubegripelig. Kjøp deg en ordbok.

Herregud, dette er et forum for seksualitet, gå hjem og grav deg ned

Anonymkode: a50c1...19b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...