Gå til innhold

Hvilken mobiltelefon ville du hatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha ny mobil, og er usikker på hvilken jeg skal velge. Følger liksom ikke så mye med på den fronten, og det er jo så mange å velge mellom. Så jeg lurer på hvilken telefon du aller helst ville hatt, og hvorfor. Blir glad for link :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er snakk om modeller som er på markedet nå så vil jeg ha valgt Samsung D600. Jeg har D500 nå og synes det er utrolig praktisk med slidertelefoner og jeg ble svært imponert over hvor solid telefonen føltes, samt kvaliteten på skjermen.

Grunnen til at jeg ville ha valgt D600 er hovedsaklig at den har rom for minnekort, noe som er kjekt om du ønsker å ha f.eks. mp3 på mobilen. Den har jo også mye annet stæsj om du er litt tekno freak som f.eks. tv utgang, muligheten til å se office dokumenter mm.

http://www.gsmarena.com/samsung_d600-1103.php

Gjest Violetta
Skrevet

Samsung D 500. Forklaringen står i et innlegg over her. ;)

Skrevet
Samsung D 500. Forklaringen står i et innlegg over her. ;)

Ah, du har god smak. ;)

Den W900 til Sony Ericsson var jo virkelig pen da.

Gjest Violetta
Skrevet
Ah, du har god smak.  ;)

Ikke si det til noen, men jeg falt først for den pga utseendet. Men det går nok en stund til jeg kjøper en. Men så er det det om den da kommer til å være helt utgått på dato? Tenker sånn etter jul en gang...

Skrevet

Utgått på dato kommer den nok ikke til å være, men vil du ha det absolutt siste og beste i teknologi så vil nok kanskje D600 være et bedre alternativ.

Jeg tror imidlertid den kommer til å falle endel i pris når oppfølgeren D600 slippes på markedet, og det er jo positivt for telefonen er absolutt brukbar den.

Det det til syvende og sist kommer an på er jo hva du har bruk for i en mobiltelefon.

Gjest Violetta
Skrevet
Utgått på dato kommer den nok ikke til å være, men vil du ha det absolutt siste og beste i teknologi så vil nok kanskje D600 være et bedre alternativ.

Jeg tror imidlertid den kommer til å falle endel i pris når oppfølgeren D600 slippes på markedet, og det er jo positivt for telefonen er absolutt brukbar den.

Det det til syvende og sist kommer an på er jo hva du har bruk for i en mobiltelefon.

Har nok bruk for den til veldig mye ja. Meldinger, en og annen telefon, og så kan den jo brukes som mp3-spiller. Da har jeg alt i ett.

Skrevet

Har nå Nokia 9210 (Norsk SIM) + 6600 (Svensk SIM) + LG U8120 (Svensk 3G)

Skal kjøpe Nokia 9500, når den blir litt billigere. (til sv.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...