AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Vi har vært sammen noen år, men det har vært litt av og på der det har vært slutt noen mnd flere ganger , for så at vi blir sammen igjen. Litt turbulent forhold med andre ord. Nå er vi inni en rolig periode der jeg besøker han hver helg . Vi bor en time unna hverandre. Han har hele tiden ment at jeg skal selge mitt hus, si opp jobben og finne en liten deltids jobb i nærheten av han. Han vil aldri selge sitt eller flytte inn til meg. Tror ikke han forstår hvor langt inne det sitter for meg å oppgi tryggheten min. Men han truer med at hvis ikke det er målet mitt å flytte sammen med han og få fortgang i dette gidder han ikke mer, og forstår ikke hvorfor han skal bruke tid på meg. Han lover mangt og mye , at alt som er et problem mellom oss i dag skal bli borte så lenge jeg flytter til han. Han skal bli et bedre menneske og alt blir bra. Jeg kjenner jeg blir dårlig av alt dette maset, men vil ikke si noe for da blir han sur. Noen som har vært i lignende situasjon? Anonymkode: d69c9...96a
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Har ikke vært i lignende situasjon, men hvis det er råd du er ute etter, er det det jo dette: Gjør det slutt med ham du. Og ikke bry deg om at han blir sur. Anonymkode: db97a...057 48
nomore82 Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 Om du reagerer på at han vil at du skal selge ditt, og du samtidig ikke er villig til å selge, så står jo du på samme sted som han. Og når ingen av dere vil selge..... hva da? 3
Summeer Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 En ting er at du kunne leid ut huset og prøvd å være samboer. Men å si opp fulltidsjobben for å jobbe deltid? Hallo??!!? 1950-tallet ringte og vil ha holdningen sin tilbake... du må ikke finne på å gjøre deg avhengig av en annen på den måten! 47
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5 Skrevet 12. januar 2022 Planlegger dere å få barn? Det Rette Svaret avhenger litt av det synes jeg. Anonymkode: 30cf8...c02 1
Balian d'Ibelin Skrevet 12. januar 2022 #6 Skrevet 12. januar 2022 (endret) Ut i fra det du skriver, virker det som du gjør nøyaktig det samme som han. Litt hyklersk av deg egentlig. Endret 12. januar 2022 av Balian d'Ibelin 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #7 Skrevet 12. januar 2022 nomore82 skrev (2 minutter siden): Om du reagerer på at han vil at du skal selge ditt, og du samtidig ikke er villig til å selge, så står jo du på samme sted som han. Og når ingen av dere vil selge..... hva da? Ja, det er et problem. Jeg er glad i mitt sted og han i sitt. Jeg har bodd her 24 år og det er barndomshjemmet til ungene, godt å ha et sted for de å komme hjem hvis de trenger, de er forsatt i ung fasen av livet. Hans hus trenger seriøs oppussing og er ganske lite, så jeg syns jeg bor bedre her jeg bor, men samtidig vil jeg ikke bli alene her for alltid. Anonymkode: d69c9...96a 5
nomore82 Skrevet 12. januar 2022 #8 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er et problem. Jeg er glad i mitt sted og han i sitt. Jeg har bodd her 24 år og det er barndomshjemmet til ungene, godt å ha et sted for de å komme hjem hvis de trenger, de er forsatt i ung fasen av livet. Hans hus trenger seriøs oppussing og er ganske lite, så jeg syns jeg bor bedre her jeg bor, men samtidig vil jeg ikke bli alene her for alltid. Anonymkode: d69c9...96a Men da er jo fremtidsplanene deres ikke kompatible... 10
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #9 Skrevet 12. januar 2022 En liten deltidsjobb 😂 hva slags fyr er dette? Anonymkode: 7e0af...820 17
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #10 Skrevet 12. januar 2022 Summeer skrev (27 minutter siden): En ting er at du kunne leid ut huset og prøvd å være samboer. Men å si opp fulltidsjobben for å jobbe deltid? Hallo??!!? 1950-tallet ringte og vil ha holdningen sin tilbake... du må ikke finne på å gjøre deg avhengig av en annen på den måten! Ting var bedre på 50-tallet. Både for kvinner og menn. Det er fakta. Anonymkode: bbe0a...4f1 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #11 Skrevet 12. januar 2022 Han vet ikke hva han skal bruke tid på deg etter og det vet vel stengt talt ikke du heller? Hva du skal bruke tid på han etter?! Finn på noe annet du 💞 Anonymkode: 2eab5...80c 6
Million Skrevet 12. januar 2022 #12 Skrevet 12. januar 2022 Si opp en trygg jobb og selge alt for et så vaklende og usikkert forhold!?? Det hadde jeg aldri gjort. Ikke gå i den fella. 27
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #13 Skrevet 12. januar 2022 Jeg var dum nok til å gjøre dette. Solgte mitt og flyttet inn med kjæresten. Jeg sa ikke opp jobb, men ungene måtte bytte skole. Etter 2 (!!!!) mnd gadd han ikke mer og ba oss flytte. Aldri om jeg gjør noe lignende igjen i et fra før ustabilt forhold. Slike forhold handler kun om hans behov for makt. Anonymkode: 14343...b1d 29
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #14 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, det er et problem. Jeg er glad i mitt sted og han i sitt. Jeg har bodd her 24 år og det er barndomshjemmet til ungene, godt å ha et sted for de å komme hjem hvis de trenger, de er forsatt i ung fasen av livet. Hans hus trenger seriøs oppussing og er ganske lite, så jeg syns jeg bor bedre her jeg bor, men samtidig vil jeg ikke bli alene her for alltid. Anonymkode: d69c9...96a Har han barn? Du bør ikke ofre alt pga din frykt for ‘å bli alene for alltid’. Anonymkode: 362d1...97d 12
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #15 Skrevet 12. januar 2022 Du skal seff ikke flytte nærmere ham/til ham hvis du ikke har lyst. Han kan inngå et kompromiss med deg hvis det er viktig for ham å ha deg nærmere/ting annerledes. Anonymkode: 58e3f...051 4
Gjest GulSol Skrevet 12. januar 2022 #16 Skrevet 12. januar 2022 Drit i han ts. Du ser det selv, han høres ut som en komplett dust. Du trenger ikke ha sympati for en voksen mann. Den rette vil elske huset ditt og forstå hvor mye trygghet som finnes i egen hjem.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #17 Skrevet 12. januar 2022 Høres ut som at han vil gjøre deg avhengig av han. Anonymkode: 8862d...95d 18
Gjest Chroma Skrevet 12. januar 2022 #18 Skrevet 12. januar 2022 Alt skal bli bedre hvis du flytter til han? Han skal til og med bli et bedre menneske? Wow. Hva eksakt går disse problemene deres ut på og på hvilke måter skal han forbedre seg?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #19 Skrevet 12. januar 2022 La meg se om jeg forstår det riktig. Du skal selge ditt hus og si opp din jobb, altså gi opp ALL din egen trygghet. Og skaffe en deltidsjobb (hvorfor det, skal du være hushjelp??) og flytte til ham. Og så er det barn oppi her? Løp, løp og løp litt mer! Anonymkode: 25c8f...2ab 17
Doktor Dyregod Skrevet 12. januar 2022 #20 Skrevet 12. januar 2022 En ting må du ha i tankene dine. Du eier ikke han og han eier ikke deg. Han kan ikke kreve noe av deg. Eller omvendt. Et forhold skal være på like premisser og gjensidig respekt. Virker ikke veldig gjensidig dette her. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå