Gjest *Perser* Skrevet 11. mars 2002 #1 Del Skrevet 11. mars 2002 hei jeg finner ikke bilde av kjolen min på nette! vet du om en plass der det er bilde av den, ikke bare av kjolen men når noen har den på! hvis du skjønner hva jeg mener? kjolen er merket av Maggie Sottero, og heter Romantica! jeg blir kjempe glad hvis du kunne hjelpe meg stor klem fra *Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-03-11 19:35 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 11. mars 2002 #2 Del Skrevet 11. mars 2002 Vet ikke om den finnes der, men har du prøvd: http://www.maggiesotterobridal.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 11. mars 2002 #3 Del Skrevet 11. mars 2002 heia ja, jeg har prøvd det! de hadde det før, men ikke nå lenger klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 11. mars 2002 #4 Del Skrevet 11. mars 2002 Det var dumt. Du får fortsette å lete. Har samme problemet som deg, at jeg ikke finner kjolen min på nett. Har bilde av den i Bryllupsmagasinet høst/vinter 2001, men da er Annette fra Big Brother modell - og jeg er ikke særlig fan av BB.... Kjolen er av merke Romantica, og heter Lauren Iv/Iv. Noen som kan hjelpe meg?? Det er 2001 modell, derfor ligger den ikke på Romantica sine nettsider Hvis noen har det magasinet hadde det vært gøy å høre kommentarer om kjolen(s. 25) Jeg tror det er drømmekjolen min 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #5 Del Skrevet 11. mars 2002 Mon tro om dette virker. Du finner Maggie Sottero-kjolen på Wedding channel, søk på designer, den står på side 5 i søkeresultatet. Jeg har lagra bildet så hvis dette ikke virker kan jeg sende deg det. http://wedding.weddingchannel.com/fashion/..._adv.asp&page=5 B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #6 Del Skrevet 11. mars 2002 Er det denne Romantica-kjolen du mener? Trengte ikke akkurat å lete langt unna...... http://www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler...g&cat=25&page=4 B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 11. mars 2002 #7 Del Skrevet 11. mars 2002 Jepp, den var det. Har ikke tenkt på å lete her.... Sånn er det noen ganger. Uansett takk for hjelpen Hva synes du forresten om den? Jeg synes den er helt enkel og nydelig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 11. mars 2002 #8 Del Skrevet 11. mars 2002 hei takk for hjelpen anonym! men hvordan kommer du inn? jeg vet ikke hva slags zipkode jeg skal skrive så jeg får ikke registerert meg! kan du være så snill og hjelpe meg? klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 11. mars 2002 #9 Del Skrevet 11. mars 2002 Det samme problemet fikk jeg.. jeg skrev 90210 *ha ha* og det virket! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6 juli Skrevet 11. mars 2002 #10 Del Skrevet 11. mars 2002 Kjolen var utrolig fin - måtte bare si det, selv om jeg bryter inn i en samtale her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 11. mars 2002 #11 Del Skrevet 11. mars 2002 jeg fant kjolen tusen hjertelig takk for hjelpen alle sammen dere er bare verdens herligeste tusen tusen millioner takk 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå