AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Hvordan gikk det? Hvor lang behandlingstid brukte de? Jeg ser hva anslått behandlingstid er i mitt fylke for ordens skyld. Anonymkode: 56bea...340
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Ja. Var 12 ukers behandlingstid i mitt fylke. Fikk svar etter 1,5 uke. Måtte sende inn mer dokumentasjon. Gikk to dager etter det. Anonymkode: f3c89...2ce
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 Gikk tre måneder fra jeg klagde til jeg fikk medhold i klagen. Men jeg hadde en forholdsvis komplisert sak med masse dokumenter. Tror jeg sendte nesten 100 sider sammen med klagen 😂 Anonymkode: 61ed7...88c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja. Var 12 ukers behandlingstid i mitt fylke. Fikk svar etter 1,5 uke. Måtte sende inn mer dokumentasjon. Gikk to dager etter det. Anonymkode: f3c89...2ce Fikk du medhold? Kan jeg spørre hva som var feil i din situasjon, kort fortalt? AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gikk tre måneder fra jeg klagde til jeg fikk medhold i klagen. Men jeg hadde en forholdsvis komplisert sak med masse dokumenter. Tror jeg sendte nesten 100 sider sammen med klagen 😂 Anonymkode: 61ed7...88c Oi. Står jo at det er 15-20 ukers behandlingstid her, så er jo forberedt på det verste. Men var du arbeidstaker eller selvstendig næringsdrivende, siden det var snakk om så mange dokumenter? Anonymkode: 56bea...340
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5 Skrevet 12. januar 2022 Hos meg fikk jeg avslag fordi arbeidsgiver hadde sendt feil dokumentasjon. Ordnet seg på dagen da admin ringte nav og fikk sendt inn riktig elektronisk. Anonymkode: ec588...e40
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #6 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan gikk det? Hvor lang behandlingstid brukte de? Jeg ser hva anslått behandlingstid er i mitt fylke for ordens skyld. Anonymkode: 56bea...340 Hva er det du vurderer å klage på? Anonymkode: 9c8be...45f
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #7 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 13.40): Fikk du medhold? Kan jeg spørre hva som var feil i din situasjon, kort fortalt? Oi. Står jo at det er 15-20 ukers behandlingstid her, så er jo forberedt på det verste. Men var du arbeidstaker eller selvstendig næringsdrivende, siden det var snakk om så mange dokumenter? Anonymkode: 56bea...340 Arbeidstaker. Men gikk fra student med 50% jobb til 100% jobb kort tid før sykemelding i svangerskap. Så måtte dokumentere at jeg faktisk hadde arbeidet 100% i tiden før jeg ble sykemeldt. Var mye timelister og andre greier som ble lagt med bare for å være på den sikre siden. Sender heller alt for mye enn for lite til NAV 😅 (på den tiden satt sykepengegrunnlaget grunnlaget for foreldrepenger, usikker på om det er slik nå). Anonymkode: 61ed7...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå