Laraa Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Jeg skal invitere venner ( veganske) på currygryterett med kokosmelk, bønner/linser, hermetiske tomater og squash. Det hadde spart meg for mye stress hvis jeg kunne laget det dagen før, så jeg slipper å lage det etter jobb før gjestene kommer. Tror dere grønnsaksgryten vil få dårlig konsistens eller bli slapp av å bli varmet opp dagen etterpå?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Generelt så blir curryer bedre dagen etterpå Jeg vet ikke hvordan squashen skal tilberedes i curryen, men den blir kanskje litt mykere om den lages dagen før for å så varmes opp. Ville likevel laget den dagen i forveien. Dersom det skal noe spinat eller koriander i curryen for smak, konsistens, eller pynt så ville jeg ikke tilsatt det før omtrent rett før servering Anonymkode: 885ef...fa7 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 Laraa skrev (1 time siden): Jeg skal invitere venner ( veganske) på currygryterett med kokosmelk, bønner/linser, hermetiske tomater og squash. Det hadde spart meg for mye stress hvis jeg kunne laget det dagen før, så jeg slipper å lage det etter jobb før gjestene kommer. Tror dere grønnsaksgryten vil få dårlig konsistens eller bli slapp av å bli varmet opp dagen etterpå? Lag gjerne hele gryten dagen før,men vent med sqausen til samme dag Anonymkode: b4a7d...100
Laraa Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Generelt så blir curryer bedre dagen etterpå Jeg vet ikke hvordan squashen skal tilberedes i curryen, men den blir kanskje litt mykere om den lages dagen før for å så varmes opp. Ville likevel laget den dagen i forveien. Dersom det skal noe spinat eller koriander i curryen for smak, konsistens, eller pynt så ville jeg ikke tilsatt det før omtrent rett før servering Anonymkode: 885ef...fa7 Takk for svar 😊 Det er koriander i oppskriften, men det har jeg droppet fordi tilfelle noen ikke liker
Laraa Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lag gjerne hele gryten dagen før,men vent med sqausen til samme dag Anonymkode: b4a7d...100 Godt tips, takk 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå