AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Inspirert av annen tråd hvor utstyret blir slapt og hvor en av grunnene som kommer opp, er at kvinnen ikke gir mannen nok oppmerksomhet i senga. En annen tråd sier flere menn at de ikke trenger forspill og at dette er en damenting de gjør for henne for å få henne med. De selv trenger bare et varmt hull. Hva og hvordan foretrekker dere menn å få oppmerksomhet av kvinnen i senga? Og hva legger dere i "få oppmerksomhet"? Anonymkode: c74b1...71a
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Ikke mann, men min mann setter stor pris på intimmassasje. Tror mange glemmer at huden er et fantastisk seksuelt organ, og jeg liker å eksperimentere med hva han synes er godt. Ballene, området mellom baller og anus, innsiden av lårene og brystvorter er hans mest følsomme områder i forhold til seksuell tenning. Selv om menn fort og lett blir tent er det ikke dumt å gjøre litt ekstra for menn også. Anonymkode: 3a3e7...364 2
Katten.2.0 Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 At hun nyter å gi meg nytelse, og at hun viser det. Noen kvinner er egoistiske i senga, og gjør minimalt som ikke også gir dem nytelse. Alternativt har de ingen innlevelse når de er giveren kontra mottakeren. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Inspirert av annen tråd hvor utstyret blir slapt og hvor en av grunnene som kommer opp, er at kvinnen ikke gir mannen nok oppmerksomhet i senga. En annen tråd sier flere menn at de ikke trenger forspill og at dette er en damenting de gjør for henne for å få henne med. De selv trenger bare et varmt hull. Hva og hvordan foretrekker dere menn å få oppmerksomhet av kvinnen i senga? Og hva legger dere i "få oppmerksomhet"? Anonymkode: c74b1...71a Sexy undertøy. Anonymkode: 1e201...21c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke mann, men min mann setter stor pris på intimmassasje. Tror mange glemmer at huden er et fantastisk seksuelt organ, og jeg liker å eksperimentere med hva han synes er godt. Ballene, området mellom baller og anus, innsiden av lårene og brystvorter er hans mest følsomme områder i forhold til seksuell tenning. Selv om menn fort og lett blir tent er det ikke dumt å gjøre litt ekstra for menn også. Anonymkode: 3a3e7...364 bruker dere olje da? Anonymkode: 1e201...21c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #6 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sexy undertøy. Anonymkode: 1e201...21c Jepp + sexy parfyme. Og variasjon, ikke det samme hver gang. Anonymkode: 0e16e...e4d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå