Gå til innhold

Å gi mannen oppmerksomhet i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av annen tråd hvor utstyret blir slapt og hvor en av grunnene som kommer opp, er at kvinnen ikke gir mannen nok oppmerksomhet i senga. 

En annen tråd sier flere menn at de ikke trenger forspill og at dette er en damenting de gjør for henne for å få henne med. De selv trenger bare et varmt hull. 

Hva og hvordan foretrekker dere menn å få oppmerksomhet av kvinnen i senga? Og hva legger dere i "få oppmerksomhet"? 

Anonymkode: c74b1...71a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mann, men min mann setter stor pris på intimmassasje. Tror mange glemmer at huden er et fantastisk seksuelt organ, og jeg liker å eksperimentere med hva han synes er godt. Ballene, området mellom baller og anus, innsiden av lårene og brystvorter er hans mest følsomme områder i forhold til seksuell tenning. 

Selv om menn fort og lett blir tent er det ikke dumt å gjøre litt ekstra for menn også. 

Anonymkode: 3a3e7...364

• Liker 2
Skrevet

At hun nyter å gi meg nytelse, og at hun viser det.

Noen kvinner er egoistiske i senga, og gjør minimalt som ikke også gir dem nytelse. Alternativt har de ingen innlevelse når de er giveren kontra mottakeren.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Inspirert av annen tråd hvor utstyret blir slapt og hvor en av grunnene som kommer opp, er at kvinnen ikke gir mannen nok oppmerksomhet i senga. 

En annen tråd sier flere menn at de ikke trenger forspill og at dette er en damenting de gjør for henne for å få henne med. De selv trenger bare et varmt hull. 

Hva og hvordan foretrekker dere menn å få oppmerksomhet av kvinnen i senga? Og hva legger dere i "få oppmerksomhet"? 

Anonymkode: c74b1...71a

Sexy undertøy. 

Anonymkode: 1e201...21c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke mann, men min mann setter stor pris på intimmassasje. Tror mange glemmer at huden er et fantastisk seksuelt organ, og jeg liker å eksperimentere med hva han synes er godt. Ballene, området mellom baller og anus, innsiden av lårene og brystvorter er hans mest følsomme områder i forhold til seksuell tenning. 

Selv om menn fort og lett blir tent er det ikke dumt å gjøre litt ekstra for menn også. 

Anonymkode: 3a3e7...364

bruker dere olje da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sexy undertøy. 

Jepp  +  sexy parfyme.  Og variasjon, ikke det samme hver gang.

Anonymkode: 0e16e...e4d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...