Gå til innhold

Hvor mange ganger kan en høre samme sang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før du går lei? Det finnes 2 typer mennesker. Mennesker som hører en sang en gang og blar videre og mennesker som hører samme sang 10 ganger + på repat. Hvilket menneske er du? 

Anonymkode: 651ef...053

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler 😛 Har en tendens til å spille ihjel sanger jeg virkelig faller for, mens andre jeg bare liker litt, holder det med å høre en gang

• Liker 3
Skrevet

Jeg er enten slik at jeg aldri hører en sang ferdig før jeg skipper til neste, eller jeg hører den samme på repeat til jeg blir lei den. 

Anonymkode: 27786...2f1

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan sette på en sang og sette på repeat hele dagen  ^^, Jeg blir heller aldri lei. 

Skrevet
Peanut skrev (35 minutter siden):

Jeg kan sette på en sang og sette på repeat hele dagen  ^^, Jeg blir heller aldri lei. 

Hahaha 

Anonymkode: 651ef...053

Skrevet

Mennesker som hører på samme sang på repeat er losers.

Vinnere klarer å finne ny musikk de liker.

Anonymkode: 51f7c...936

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Tapere som det heter på norsk. Ja sikkert :sleep:  Jeg har mistet antall på hvor mye musikk jeg har så om jeg hører én sang flere ganger så gjør det ikke noe for å si det sånn. 

Skrevet

Jeg kan høre på samme sang i repeat en time eller to flere dager i uka når jeg får dilla.

Gjest Warrior
Skrevet

Sanger jeg elsker kan jeg høre mange ganger🤩De kan jeg høre 10 ganger + på repeat. Ellers hører jeg 1 gang og blar videre.

Skrevet

Jeg har 20 år gamle sanger på topplisten over mest spilt på min spotify i fjor, og samme året før osv. Noen går jeg ALDRI lei :ler:

Skrevet

Når jeg er på langfart i min egen bil (og drar alene) så står en viss kjøre-cd på repeat i timesvis. Mil etter mil 
og knallhøyt! Det er det for min del fremdrift i og da sluker vi de kjedelige lange veiene som ser helt like ut
og hvor ingenting skjer, bortsett fra at det gjør det i meg som koser meg glugg ihjel i lydlandet mitt. Det kan 
være hva slags musikk som helst; mørkt, fort og hardt....melodiøst og vennlig visesang, eller danserytmer. 
Jeg har nok en slik dunk-dunk-bil når jeg kommer susende. Anlegget er ikke på topp, for mye diskant, men la gå.

Repeat er tingen! :opplyser: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

:laugh: Nå må du tenke deg litt om her. Vi spiller musikken om og om igjen fordi den er fantastisk og VI LIKER DEN! 

Skrevet

Så mange ganger man har lyst til og høre den

Er ikke noe fasit svar. 

Skrevet

Opera og klassisk musikk kan jeg høre om og om igjen. Blir aldri lei. Popmusikk derimot. Hører kanskje noen takter eller en halv sang for å forsøke å lære meg å like pop, men det går ikke. Synes all popmusikk høres bråkete ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...