AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Jeg er vanligvis ikke så fin av meg på å gjemme magen, men en sjelden gang i blant ønsker jeg å ta på meg en tettsittende kjole eller andre finklær og da henger magen noe voldsomt. Jeg har gått ned nesten 50 kilo, så det er snakk om mye løs hud som henger og slenger og det synes når jeg bruker tettsittende klær. Finnes det noe sånt som en body shaper som gjør at magen ser flatere og bedre formet ut? Skal ta plastikkirurgi etterhvert, men frem til da hadde det vært fint med en annen løsning. Anonymkode: 32e1b...ec9
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Finnes mange ulike varianter, men jeg ville prøvd i butikk med plagget du ønsker bruke Anonymkode: 3f10d...ffc 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 Vanlig stiv jeans, i riktig str, ikke bruk stretch for det fremhever magen. Anonymkode: ecf7c...780 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanlig stiv jeans, i riktig str, ikke bruk stretch for det fremhever magen. Anonymkode: ecf7c...780 Så nå at du spurte om kjole🤦♀️ Anonymkode: ecf7c...780
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5 Skrevet 12. januar 2022 Kjøp underkjole med hold in. Ikke truse for da får du en kant øverst, men kjole med body inni. Kjolen stanser under brystene. https://shop.change.com/nb-NO/product/5637897752 Anonymkode: ecf7c...780
Humas Skrevet 12. januar 2022 #6 Skrevet 12. januar 2022 De har også hold in underkjole på lindex. Har den selv etter ÷30kg i vekt.(men tar meg ikke råd til å operere, regner m den trekker seg litt inn etter hvert)
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #7 Skrevet 12. januar 2022 Har du prøvd hold in-truser? Anonymkode: 489a6...b93
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #8 Skrevet 13. januar 2022 Takk for gode tips og lenke, skal prøve å komme meg innom Change og prøve litt en dag tror jeg Hold in-truser har jeg aldri prøvd, men ser at det finnes høye modeller, tror kanskje det bør funke. Magen er heldigvis veldig myk da det bare er løs hud. Anonymkode: 32e1b...ec9
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #9 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for gode tips og lenke, skal prøve å komme meg innom Change og prøve litt en dag tror jeg Hold in-truser har jeg aldri prøvd, men ser at det finnes høye modeller, tror kanskje det bør funke. Magen er heldigvis veldig myk da det bare er løs hud. Anonymkode: 32e1b...ec9 Ja, de pleier å holde magen inne Jeg har litt løs hud etter vektnedgang og svangerskap selv, og hold in-truser er gull. Ikke sånn veldig behagelige, men de går an en kveld når jeg skal være fin 😄 Tror jeg kjøpte min på Lindex i sin tid, de trenger ikke være dyre Anonymkode: 489a6...b93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå