AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Hva er egentlig en god forbrukslån rente? Jeg har 13,5 nå hvor på treet kommer jeg? Hvor stor forskjell i kroner vil 10% rente utgjøre i kroner? Anonymkode: ac5e0...c9c
Gjest Alterego666 Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Du får ikke god rente på forbrukslån. Ikke ta forbrukslån.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 Ingen peiling. Men jeg fant en oversikt her som kan tyde på at du har dårlige betingelser: https://www.vg.no/forbrukslån/ Jeg er ellers enig med alterego, ikke ta opp forbrukslån. Man skal ha en veldig god grunn for å bruke penger man ikke har, uten at det er sikret i noe du kjøper for å eie (hus eller bil) At renten er på 10% betyr at regningen øker med 10% i året. Låner du 10000kr nå, må du betale tilbake 11000kr i desember, sånn omtrent... Anonymkode: bc5df...65e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen peiling. Men jeg fant en oversikt her som kan tyde på at du har dårlige betingelser: https://www.vg.no/forbrukslån/ Jeg er ellers enig med alterego, ikke ta opp forbrukslån. Man skal ha en veldig god grunn for å bruke penger man ikke har, uten at det er sikret i noe du kjøper for å eie (hus eller bil) At renten er på 10% betyr at regningen øker med 10% i året. Låner du 10000kr nå, må du betale tilbake 11000kr i desember, sånn omtrent... Anonymkode: bc5df...65e omstendigheter førte meg til det, jeg var veldig presset, beklager, men nå er situasjonen blitt sånn og jeg betaler "regningen" tilbake. Fordi det var en bank som vil prøve å gi bedre betingelser nå, uten at jeg vet at jeg vil få det enda. Jeg jobber med å få bedre venner rundt meg i dag. Håper du forstår. Takk for linken. Anonymkode: ac5e0...c9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå