Gå til innhold

hva er god forbrukslån rente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig en god forbrukslån rente?

Jeg har 13,5 nå hvor på treet kommer jeg?

Hvor stor forskjell i kroner vil 10% rente utgjøre i kroner?

Anonymkode: ac5e0...c9c

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Du får ikke god rente på forbrukslån.

Ikke ta forbrukslån.

Skrevet

Ingen peiling. Men jeg fant en oversikt her som kan tyde på at du har dårlige betingelser: https://www.vg.no/forbrukslån/

Jeg er ellers enig med alterego, ikke ta opp forbrukslån. Man skal ha en veldig god grunn for å bruke penger man ikke har, uten at det er sikret i noe du kjøper for å eie (hus eller bil)
At renten er på 10% betyr at regningen øker med 10% i året. Låner du 10000kr nå, må du betale tilbake 11000kr i desember, sånn omtrent...

Anonymkode: bc5df...65e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen peiling. Men jeg fant en oversikt her som kan tyde på at du har dårlige betingelser: https://www.vg.no/forbrukslån/

Jeg er ellers enig med alterego, ikke ta opp forbrukslån. Man skal ha en veldig god grunn for å bruke penger man ikke har, uten at det er sikret i noe du kjøper for å eie (hus eller bil)
At renten er på 10% betyr at regningen øker med 10% i året. Låner du 10000kr nå, må du betale tilbake 11000kr i desember, sånn omtrent...

Anonymkode: bc5df...65e

omstendigheter førte meg til det, jeg var veldig presset, beklager, men nå er situasjonen blitt sånn og jeg betaler "regningen" tilbake. 

Fordi det var en bank som vil prøve å gi bedre betingelser nå, uten at jeg vet at jeg vil få det enda. 

Jeg jobber med å få bedre venner rundt meg i dag. Håper du forstår. 

Takk for linken. 

Anonymkode: ac5e0...c9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...