AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 For at den personen skal ikke oppsøke / ringe meg? Jeg er sint på vedkommende Anonymkode: 0ccc4...795
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Hvis du absolutt ikke vil ha kontakt med vedkommende må du jo bare ignorere vedkommende for alltid da? Jeg skjønner ikke helt…? Folk man ikke vil ha i livene sine må man holde seg unna. Anonymkode: e3352...897 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du absolutt ikke vil ha kontakt med vedkommende må du jo bare ignorere vedkommende for alltid da? Jeg skjønner ikke helt…? Folk man ikke vil ha i livene sine må man holde seg unna. Anonymkode: e3352...897 Tenker ikke for alltid. En begrenset periode… vi skal snart ses i en bursdag som jeg skal arrangere… er så sint at det koker så og ta tlf er ikke nyttig da det kun vil bli krangling Anonymkode: 0ccc4...795
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 Hva har personen gjort mot deg? Anonymkode: 6558a...e45 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5 Skrevet 12. januar 2022 Jeg strekker meg alltid svært langt for å tilgi familie. Anonymkode: a05a9...8b4 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #6 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva har personen gjort mot deg? Anonymkode: 6558a...e45 Den støtter meg aldri i noe, tar aldri min side og kun min side. Mener alltid at «den og den og den har det myyyye verre» bla bla bla.. Anonymkode: 0ccc4...795
Kelsier Skrevet 12. januar 2022 #7 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Den støtter meg aldri i noe, tar aldri min side og kun min side. Mener alltid at «den og den og den har det myyyye verre» bla bla bla.. Anonymkode: 0ccc4...795 Det ligger sikkert mye bak her, men det er vanskelig å forstå sinnet ditt basert på det du beskriver her. 10
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #8 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tenker ikke for alltid. En begrenset periode… vi skal snart ses i en bursdag som jeg skal arrangere… er så sint at det koker så og ta tlf er ikke nyttig da det kun vil bli krangling Anonymkode: 0ccc4...795 Ok. Da venter du til du ikke koker av sinne lenger, også prøver du å løse hva det nå enn er. Jo før, jo bedre. Å drive å straffe folk med å ikke snakke til dem på så og så lenge, blir litt umodent for meg. Anonymkode: e3352...897 1
Strange Doll Skrevet 12. januar 2022 #9 Skrevet 12. januar 2022 Det er vel bedre å ta en samtale å si hva greia er?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #10 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ok. Da venter du til du ikke koker av sinne lenger, også prøver du å løse hva det nå enn er. Jo før, jo bedre. Å drive å straffe folk med å ikke snakke til dem på så og så lenge, blir litt umodent for meg. Anonymkode: e3352...897 Jeg kunne vært sint et år minst… klarer ikke og slippe det da jeg føler meg så urettferdig behandlet mens personen ringer og ringer og jeg venter bare på at vedkommende kommer på døren. Vi har prøvd mange ganger og snakke sammen med det enda bare i mer krangling. Kan aldri tro vi har samme dna Anonymkode: 0ccc4...795
Kelsier Skrevet 12. januar 2022 #11 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg kunne vært sint et år minst… klarer ikke og slippe det da jeg føler meg så urettferdig behandlet mens personen ringer og ringer og jeg venter bare på at vedkommende kommer på døren. Vi har prøvd mange ganger og snakke sammen med det enda bare i mer krangling. Kan aldri tro vi har samme dna Anonymkode: 0ccc4...795 Dette fremstår som et problem som du først og fremst må jobbe med selv. Kanskje prate litt med en uavhengig tredjepart som kan gi deg litt innspill på situasjonen og hjelpe deg med tankene dine. Det er mest vondt og vanskelig for deg selv å holde sånn fast i dette sinnet, så gjør det som en tjeneste for deg. 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #12 Skrevet 12. januar 2022 Kelsier skrev (1 time siden): Dette fremstår som et problem som du først og fremst må jobbe med selv. Kanskje prate litt med en uavhengig tredjepart som kan gi deg litt innspill på situasjonen og hjelpe deg med tankene dine. Det er mest vondt og vanskelig for deg selv å holde sånn fast i dette sinnet, så gjør det som en tjeneste for deg. For en frekk ting og si Anonymkode: 0ccc4...795
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #13 Skrevet 12. januar 2022 Så hvis en ikke tar uforbeholdent parti med deg så blir du sint på vedkommende Og konsekvensen er at du skal stenge vedkommende ute av livet ditt. Tørr bak øra, not much! Anonymkode: 7ed54...f43 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #14 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For at den personen skal ikke oppsøke / ringe meg? Jeg er sint på vedkommende Anonymkode: 0ccc4...795 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For at den personen skal ikke oppsøke / ringe meg? Jeg er sint på vedkommende Anonymkode: 0ccc4...795 Det er ett søskenbarn som ignorer meg og blokkert meg på alle sosiale medier. Då gjør jeg det samme fordi jeg er lei av at vedkomne skal alltid mene ting og legger alltid skyld på meg. Utnyttelse osv. Jeg har alltid vært der for henne osv. Føler at hun skal alltid bestemme hvordan jeg skal reagere. Hun liker ikke å få beskjed,men kan gjerne gi beskjed selv. Det går ikke an å snakke med vedkomne fordi det blir alltid skriking og kjefting av henne. Kjenner at jeg er for voksen til å holde på slikt som dette. Hu har også sagt «hade» bare fordi at jeg skal ha dårlig samvittighet 🙄 Til en kollega så var jeg ærlig og sa at jeg har vært sint på vedkomne og ga grunnen til det. Dette hadde aldri gått til mitt søskenbarn 😬 Anonymkode: 9986b...bf4
Tvist Skrevet 12. januar 2022 #15 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For en frekk ting og si Anonymkode: 0ccc4...795 Det var ikke frekt, synes du bør lese det en gang til. Ta det som et råd. Var ikke jeg som skrev det, men det hørtes fornuftig ut. 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #16 Skrevet 12. januar 2022 Tvist skrev (1 time siden): Det var ikke frekt, synes du bør lese det en gang til. Ta det som et råd. Var ikke jeg som skrev det, men det hørtes fornuftig ut. Hele poenget er og få sympati så da liker jeg deg heller Anonymkode: 0ccc4...795
Balian d'Ibelin Skrevet 12. januar 2022 #17 Skrevet 12. januar 2022 Så lenge du vil. Er ikke noe fasit svar på slikt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #18 Skrevet 12. januar 2022 Balian d'Ibelin skrev (3 minutter siden): Så lenge du vil. Er ikke noe fasit svar på slikt. 🙌 Anonymkode: 0ccc4...795
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #19 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tenker ikke for alltid. En begrenset periode… vi skal snart ses i en bursdag som jeg skal arrangere… er så sint at det koker så og ta tlf er ikke nyttig da det kun vil bli krangling Anonymkode: 0ccc4...795 Men da er det poengløst å ignorere, og skape enda mer styr. Bedre å snakke ut om det, selv om det da muligens blir en krangel ut av det. Da vet vedkommende hvor du står også, så slipper du å skape usikkerhet hos personen. Anonymkode: a7f96...6da
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #20 Skrevet 13. januar 2022 Her er det mye du ikke forteller oss. Hvordan har du behandlet vedkommende, og har du feks avvist vedkommende og ikke hatt tid osv til å møte søskenbarnet ditt? Du sier du er så sint på henne.. Er det fordi hun har kuttet deg ut og su er kå sint pga det? Har litt følelsen av at du ikke er så uskyldig. Kanskje hun har funnet seg i dritt fra deg i lang tid men nå ikke orker mer fordi du har behandlet henne som trash? Anonymkode: 1c153...21d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå