AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Flere som irriterer seg over at blivakker.no alltid sender ut rabattkoder ETTER at man har bestilt noe, men sjelden ellers? Hva skal jeg med 20% rabatt på hudpleie to dager etter at jeg har bestilt masse kremer? Eller 25% rabatt på hårpleie samme uke som jeg bestilte en liter shampo? Jeg er helt sikker på at de gjør det helt bevisst. Det skal virke som at de har så gode rabatter eller at du er en verdsatt kunde, mens egentlig gis de ut på en måte som gjør at man aldri får benyttet seg av dem. Jeg liker blivakker, men dette gir meg lyst til å handle hos andre neste gang. Anonymkode: 70b7e...a79 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Ikke lagt merke til. Bestilte noe sminke der i går og fikk da opp på selve nettsiden at man kunne bruke en kode og få 25% rabatt. Anonymkode: 396b2...323
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 De er ikke de eneste som gjør det. Er flere andre bedrifter også. Anonymkode: 0bdfe...17c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 Ja, men jeg bare sletter. Anonymkode: 7997d...d35
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #5 Skrevet 21. november 2022 Tenkte over det samme jeg også. Begynte alltid å sjekke BliVakker rabattkodene hos Coupolife.no. Ikke alltid det er rabattkoder der men alltids en oversikt over noen tilbud Anonymkode: db2b9...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå