AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Del Skrevet 12. januar 2022 Har endret kostholdet 1 januar, og det har gått på skinner. Ikke følt noe veldig sult, spist regelmessig men mindre porsjoner og til omtrent samme tid hver dag. Spiste samme frokost som alltid kl 0630 (Havregryn, melk og en dæsj syltetøy i) før jeg dro på jobb. Allerede 0830 var jeg utsultet, magen rumler og styrer. Har enda ikke spist, prøver å holde meg til rutiner (samt at jeg bare har med meg mat nok til lunsj, spiser jeg den tidligere blir jeg jo kjempe sulten før jeg kommer hjem og kan spise middag..) Hvorfor så plutselig endring? Er allerede på dag 12 så skulle tro det hadde stabilisert seg til nå.. Anonymkode: d972e...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Del Skrevet 12. januar 2022 Hos meg går sultfølelsen opp og ned med menssyklusen 😄 Jeg pleier å løse dette med å spise mer tidligere på dagen, og heller gå en lang tur på kvelden for å kompensere litt for det jeg eventuelt spiser for «mye». Anonymkode: 948de...4ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hos meg går sultfølelsen opp og ned med menssyklusen 😄 Jeg pleier å løse dette med å spise mer tidligere på dagen, og heller gå en lang tur på kvelden for å kompensere litt for det jeg eventuelt spiser for «mye». Anonymkode: 948de...4ca Der sier du noe 🤔 Jeg venter mensen i disse dager, kan jo være det er derfor - det hadde jeg ikke tenkt på 😄 Anonymkode: d972e...56f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. januar 2022 #4 Del Skrevet 13. januar 2022 Når jeg endret måltidsmengdene februar i fjor tok det sikkert over en måned før kroppen helt hadde akseptert det nye regimet 😂 Enkelte dager gikk det kjempefint, men plutselig fikk jeg noen dager med innmari mye sult. Har nok sammenheng med mens sykluser, men det kunne komme utenom dette også. Jeg spiser også kun litt havregryn med melk til frokost og nå holder det meg mett til lunsj uten problemer. Så det går seg til etterhvert 👍 Men må jo innrømme at jeg fortsatt har dager der jeg er mer sulten enn andre, og kjenner på sultfølelsen flere ganger i løpet av dagen. Heldigvis går jo det over, så er det er bare å stå i det 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 13. januar 2022 #5 Del Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har endret kostholdet 1 januar, og det har gått på skinner. Ikke følt noe veldig sult, spist regelmessig men mindre porsjoner og til omtrent samme tid hver dag. Spiste samme frokost som alltid kl 0630 (Havregryn, melk og en dæsj syltetøy i) før jeg dro på jobb. Allerede 0830 var jeg utsultet, magen rumler og styrer. Har enda ikke spist, prøver å holde meg til rutiner (samt at jeg bare har med meg mat nok til lunsj, spiser jeg den tidligere blir jeg jo kjempe sulten før jeg kommer hjem og kan spise middag..) Hvorfor så plutselig endring? Er allerede på dag 12 så skulle tro det hadde stabilisert seg til nå.. Anonymkode: d972e...56f Det tar tid for kroppen å venne seg til nytt. Og husker du å drikke vann? Kan være du er tørst og egentlig ikke sulten. Eventuelt ta med deg en frukt som du kan gomle på når du kjenner sulten komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #6 Del Skrevet 13. januar 2022 Kanskje den frokosten ikke funker for deg lenger/hele tiden? Havregryn, melk og syltetøy er jo stor andel karbohydrater. Lite fett og ikke mye proteiner. Jeg blir i alle fall raskt sulten igjen etter et sånt måltid. Du kan jo eksperimentere litt, kanskje det funker stort sett men ikke uka før mensen?🤷♀️ Anonymkode: ef680...633 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå