Gå til innhold

Pupper, hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅhhh!! Dette plager meg skikkelig. Jeg er 17 1/2 og har forskjellig str på puppene mine. Synes det er dritflaut og ønsker bare at den ène skal vokse og den andre slutte.. Høres kanskje rart ut, men jeg kan på en måte kjenne når de vokser. Liten kribling, enten i begge eller på den ene.

Hatt en fast str på B-cup siden jeg var 16. Plutselig kommenterte typen at den ene var litt større enn den andre. Hadde faktisk ikke tenk på det noe særlig, hadde ikke sett det når jeg så i speilet. Men når jeg tok et sidespeil så man det skikkelig. Den ene var endel større enn den andre.

Nå har jeg en B-cup og en C-cup :overrasket:

Ja, jeg vet jeg er ung og at det kAn forandre seg. MEN! hva om det ikke gjør det. Synes det er så flaut. Kjenner at jeg trenger større bh nå, men da vil ikke den ene passe.. herregud, freek show me.

Er dette vanlig? Pleier de å stabilisere seg? Saken er det at den ene vokser, kjenner det. Men den andre har visst slutta. Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vil nok mest sannsynelig stabilisere seg. Men husk at det ikke finnes en eneste kvinne med nøyaktig samme størrelse på puppene.. ;)

Skrevet

tror de fleste har litt forskjellig størrelse på hver pupp ja... jeg har selv litt, men hadde mer når jeg var 16-17 år...så det gjevner seg nok litt ut ettervert..men helt like blir de nok aldri, desverre...

Skrevet

hehehehe, nå måtte jeg bare le...... fortsatt er mine litt skjeve! og det er en god del år siden jeg var 16 17..... så tror håpet mitt har rent ut... den ene trenger nesten en størrelse større en den andre.... :ler:

Skrevet

Det er HELT normalt at puppene har forrskjellig størrelse. Du kan nok ikke håpe så mye på at de skal bli like store, men trøst deg med at INGEN par med pupper er akkurat like store, og det er mange som har synlig store forskjeller.

Skrevet

Du er fullstendig normal for hos alle kvinner er det ene brystet litt større enn det andre. Det heter seg at det høyre brystet er det største. Hvorfor vet jeg ikke men slik er det hvertfall ;)

Skrevet

Hmmm, det høyre? Det er omvendt til meg.

Skrevet
Det heter seg at det høyre brystet er det største. Hvorfor vet jeg ikke men slik er det hvertfall ;)

Det stemmer på meg i allefall.

Skrevet
Du er fullstendig normal for hos alle kvinner er det ene brystet litt større enn det andre. Det heter seg at det høyre brystet er det største. Hvorfor vet jeg ikke men slik er det hvertfall

Hos meg er det venstre litt større. Er nok veldig vanlig med litt forskjell!

Skrevet

Jeg mener jeg har lest at det høyre som regel er litt større, det er det også hos meg. Men nå kan det gå litt fort i svingene når jeg leser da :sjenert:

Men det ene brystet er større enn det andre :)

Skrevet

Mine var vel ca like store, men etter amming har jeg et lite bryst og et bryst som nesten er borte :sur: Ammet nok mer på det ene brystet enn det andre :overrasket:

Skrevet
Det stemmer på meg i allefall.

Det stemmer på meg også. Hos meg er det synlig forskjell, og jeg syns forskjellen er tydeligere nå enn når jeg var yngre. Kan jo være pga at vekta har vært i alle mulige retninger på de åra også.

Skrevet
Det heter seg at det høyre brystet er det største. Hvorfor vet jeg ikke men slik er det hvertfall ;)

jeg har hørt at det er motsatt jeg. At den venstre oftest er størst.

Gjest Catwoman
Skrevet

meg som skrev

Skrevet (endret)

Ja, det kan like godt stemme det men jeg meeeeener å huske høyre. Men som sagt, jeg kan like godt ta feil ;)

Endret av ~Alwa~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...