Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Er 20 uker gravid og tar albyl e blodfortynnende og multivitamin hver morgen, etter tannpuss. Har ikke kastet opp siden uke 12 men idag kastet jeg plutselig opp etter 15 min, etter å ha tatt pillen min. 

Var ikke mye jeg kastet opp bare litt grønt og magesyre. 
Tror dere jeg da har kastet opp albyl e pillen min? Burde jeg ta ny dose? 

Tar i tillegg fragmin sprøyte. 

Anonymkode: f1025...72f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på akkurat det samme! Sikkert best å spørre legen om dette. Jeg spyr gjerne 0-3 timer etter å ha tatt albyl-e på morgenen. Har da gjerne tatt en på kveldstid for sikkerhets skyld, men for mye albyl-e kan jo gi magesår og halsbrann. Så jeg har forsøkt å bytte til kveld noen ganger, men da er det typisk at jeg kaster opp på kvelden den dagen i stedet.😏

Anonymkode: 6db4b...09a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lurer på akkurat det samme! Sikkert best å spørre legen om dette. Jeg spyr gjerne 0-3 timer etter å ha tatt albyl-e på morgenen. Har da gjerne tatt en på kveldstid for sikkerhets skyld, men for mye albyl-e kan jo gi magesår og halsbrann. Så jeg har forsøkt å bytte til kveld noen ganger, men da er det typisk at jeg kaster opp på kvelden den dagen i stedet.😏

Jeg spurte broren min som er lege. Han mente det skal gå fint da den har mest sannsynlig blitt oppløst og er i systemet. 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg spurte broren min som er lege. Han mente det skal gå fint da den har mest sannsynlig blitt oppløst og er i systemet. 

Bra å vite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...