AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Hvilke årsaker kan det være? Hva er din erfaring? Jeg trodde bedrifter jeg har berørt var mer innarbeidet, men så får man ukultur rett i fleisen. Hvordan forsikre seg når man søker jobber og er intervju at man kommer til trygge hender? Anonymkode: 1e17d...b6a
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Dårlig ledelse, dårlig arbeidsmiljø, dårlig økonomi, lav bemanning, uryddig arbeidsforhold. Veldig mye faller under dårlig ledelse. Anonymkode: f3b24...8c1 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dårlig ledelse, dårlig arbeidsmiljø, dårlig økonomi, lav bemanning, uryddig arbeidsforhold. Veldig mye faller under dårlig ledelse. Anonymkode: f3b24...8c1 Enig! Har jobbet på plasser med lav bemanning men bra miljø og ledelse. Så plasser med dårlig miljø, ræva ledelse men god økonomi. Vil påstå at dårlig ledelse og miljø er en 'dealbreaker' på jobb. Derfor slutter jeg nå Anonymkode: c0c1b...1d8 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig! Har jobbet på plasser med lav bemanning men bra miljø og ledelse. Så plasser med dårlig miljø, ræva ledelse men god økonomi. Vil påstå at dårlig ledelse og miljø er en 'dealbreaker' på jobb. Derfor slutter jeg nå Anonymkode: c0c1b...1d8 Min erfaring er at mange dårlige ledere er gode å prate for seg, men ikke klarer holde på ansatte. Så her tror jeg at "ryktet" til den enkeltes bedrift sier mye. Når mange tidligere ansatte har dårlig erfaring er dette neppe tilfeldig. Har bedriften søksmål på seg - styr unna🙈 Ville spurt om kultur for åpenhet og varsling, om det er høy/lav turnover. Umulig å sikre seg, men heldigvis har en prøvetid da.. Anonymkode: c0c1b...1d8 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5 Skrevet 12. januar 2022 Grusom leder og helt jævlige pårørende. Jobbet på en helseinstitusjon. Nå jobber jeg på helsestasjon med små barn og elsker sjefen og jobben. I den gamle jobben brukte jeg den stakkars mannen min som en søppelbøtte etter hver vakt. Hva pårørende kan få seg til å si til helsepersonell er helt utrolig. Anonymkode: f0652...324 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå