AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Del Skrevet 12. januar 2022 Hvordan går jeg fram? Vi skal gifte oss en plass der ingen av oss kommer fra, og hele slekta + mange venner er invitert. Jeg vil ikke spørre de vennene som ikke er invitert om å servere, selv om en allerede har insistert. Så da har jeg én. Men jeg syns det er en uting å be venner som ikke er invitert om å servere.. Jobben går bare ut på å sette ut tallerkener, kopper og bestikk til kakeservering, vaske opp, sette ut igjen, fylle opp kaffe, fylle opp vindispensere og andre oppgaver som hører til kaffe, kaker og fest. Vi tenkte å betale ish 200kr i timen for dette, og jeg har allerede forsøkt å høre med den nærmeste studentskipnaden. Jeg begynner å stresse veldig for dette, så jeg håper noen her har tips! Utleielokalet har ikke medfølgende serveringspersonell og vi bestiller ikke mat via catering, så det er heller ikke et alternativ.. Anonymkode: 1219d...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Del Skrevet 12. januar 2022 Spør noen venner om de har eller kjenner noen tenåringer som kan stille opp. Det er sånn de fleste løser det. Anonymkode: a9281...723 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spør noen venner om de har eller kjenner noen tenåringer som kan stille opp. Det er sånn de fleste løser det. Anonymkode: a9281...723 Kan kanskje spørre om de kjenner noen som er over 18 og interessert, men vil ha 18-årsgrense pga alkohol Anonymkode: 1219d...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #4 Del Skrevet 12. januar 2022 Om det er en videregående skole med servitørlinje så pleier de være glad for å få en forespørsel. Anonymkode: 2df6c...6bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om det er en videregående skole med servitørlinje så pleier de være glad for å få en forespørsel. Anonymkode: 2df6c...6bd ? Anonymkode: 73494...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #6 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Om det er en videregående skole med servitørlinje så pleier de være glad for å få en forespørsel. Anonymkode: 2df6c...6bd Det var lurt! Anonymkode: 1219d...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #7 Del Skrevet 13. januar 2022 Å finne servitører var absolutt det vanskeligste med hele bryllupsplanleggingen. Vi giftet oss på en liten plass, og det endte opp med at venner av yngre familiemedlemmer stilte opp. Ikke alle var 18, men det løste vi med at kun de som var over 18 skjenket alkohol. Anonymkode: a47d3...92c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Del Skrevet 17. januar 2022 En gjeng som sparer til russetiden feks? 😊 Anonymkode: 7065b...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 17. januar 2022 #9 Del Skrevet 17. januar 2022 Kanskje det finnes en facebook-gruppe hvor du kan legge ut en forespørsel, ala "Vi som kommer fra Nittedal". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. januar 2022 #10 Del Skrevet 18. januar 2022 Kan ikke carteringsselskapet stille opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #11 Del Skrevet 18. januar 2022 O.G. skrev (5 minutter siden): Kan ikke carteringsselskapet stille opp? Det er absolutt ingen seriøse aktører som leier ut servitører for «ish 200 kr i timen» som er det TS ser for seg å betale. Anonymkode: ed89f...8c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. januar 2022 #12 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er absolutt ingen seriøse aktører som leier ut servitører for «ish 200 kr i timen» som er det TS ser for seg å betale. Anonymkode: ed89f...8c5 Godt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #13 Del Skrevet 18. januar 2022 Takk for gode tips! Jeg har også meldt meg inn i en gruppe på facebook for småjobber, og har hørt med venninner som er fra området om de kjenner til noen 😊 Russegrupper er jo en god idé! O.G. skrev (4 timer siden): Kan ikke carteringsselskapet stille opp? Vi skal ikke bestille mat via catering, da hadde vi selvsagt gitt dem det de skulle hatt. Men vi skal kun ha hjelp til kaffe og kaker. Hente, vaske og sette ut igjen tallerkener og lignende 🤙 Anonymkode: 1219d...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #14 Del Skrevet 18. januar 2022 Via bemanningsbyrå selvfølgelig. Men da får du ikke svart arbeid til 200ish kr/timen. Anonymkode: 73aa4...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå