AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Hei! Gutten min (3 år) er blitt syk. Men jeg er så usikker på hva det er for noe. Kanskje noen her kan hjelpe meg? Før helgen hadde han en episode med diare. Han var fin hele helgen. På mandag spydde han rett etter middag. Helt fin i formen etterpå. I går spydde han igjen rett før leggetid, en gang i 12 tiden, og 2 ganger nå på morgenen. Jeg har ikke blitt syk, heller ingen andre han har vært sammen med (av voksne). Det går heller ingenting på hans avdeling i barnehagen.. Synes det er så merkelig at det har vart så lenge og at ingen rundt han er syke. Forslag? Anonymkode: ad7f7...fb2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Det er nok omgangssyke da ja. Det kan vare noen dager. Husk å vente helst 48 timer fra siste oppkast/diaré til barnet er i barnehagen igjen. Pass også på godt med væske, men i små doser av gangen. Her har også barna blitt syke uten at vi voksne fikk det, og motsatt. Anonymkode: d0e03...e40 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå