Kosejente Skrevet 12. oktober 2002 #1 Skrevet 12. oktober 2002 Er d noen her som har noen erfaringer med partnerbytte?? Har lest en del om d og har et inntrykk av at d helst er litt "eldre" par på over 40 som praktiserer dette...?? Nå mener jeg ikke i retning av "swingersklubber" ol., men på d private plan. Erfaringer, meninger, positivt, negativt????
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2002 #2 Skrevet 12. oktober 2002 Er vel for folk som er "sikker" på hverandre. Jeg er for sjalu, aldri i livet om jeg ville lånt bart dama mi til en feit gammel gubbe. USJ.
Gjest Duchess Skrevet 13. oktober 2002 #3 Skrevet 13. oktober 2002 Partnerbytte bør kun prøves om BEGGE ivrer etter det og har lyst til ¨å prøve, det bør skje på begges premisser,og hvis en av dere bare har et snev av sjalusi, bør dere la være- For noen er partnerbytte et flott krydder i hverdagen, for andre blir det et mareritt og slutten på forholdet. Tenk deg om før du eventuelt prøver-det kan få fatale kosekvenser, fordi du kan aldri vite 150 % sikkert hvordan du reagerer på forhånd, hverken på at du selv har sex med en annen enn partneren din, eller på at partneren din har sex med en annen enn deg. Er dere trygge på hverandre og forholdet deres, begge har like lyst til å prøve og ingen av dere har noen følelse av at dere kommer til å bli sjalu, kan dere prøve dere. Men bruk god tid på å finne de rette for dere. Mye å tenke i gjennom.
Gjest Sinnaid O'Connor Skrevet 14. oktober 2002 #4 Skrevet 14. oktober 2002 Duchess: Jeg håper du har EGNE erfaringer, når du er så bastant i dine råd. Min erfaring med partnerbytte eller trekant en og annen sjelden eksklusiv gang, er forøvrig kun positive, og har STYRKET mitt forhold!
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #5 Skrevet 15. oktober 2002 Jeg vile aldri ha vært med på partnerbytte. For det første ville jeg blitt fryktelig sjalu. For det andre vet jeg at kjæresten min ville blitt fryktelig sjalu. For det tredje tror jeg ikke at jeg har lyst på noen annen mann enn min kjære. Vi har i grunnen nok med hverandre, skjønner ikke hvorfor vi skulle blande andre folk inn i forholdet vårt.
Kevin Skrevet 15. oktober 2002 #6 Skrevet 15. oktober 2002 Noen som vil bytte med dama mi???? Nei, bare flipper, kjære! Du er så god atte!!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #7 Skrevet 15. oktober 2002 Hva er egentlig meningen med å bytte til seg andre for en kveld, om man har det så bra hos sin kjære?? Er man da lei personen? Jeg er ikke inne på det med partnerbytte i det hele tatt, men kan vel med hånda op hjerte si at det frister jo heller ikke. Men det er nå MIN mening :D
Gjest Khalid Hagen Skrevet 18. oktober 2002 #8 Skrevet 18. oktober 2002 Har én erfaring med firkant/partnerbytte - fra en relativt fuktig russefest... :o Dagen etter var begge forholdene gått i stykker, og både hodet og kroppen verket :x :x . Ja, forholdene hadde sikkert gått til ... (varmt sted på 7 bokstaver) uansett, men en slik "suksess" har ikke akkurat friset til gjentakelse :oops:
Morlock Skrevet 18. oktober 2002 #9 Skrevet 18. oktober 2002 Har kun erfaring med trekant. Min samboer og jeg hadde med en kamerat. Det var allright med to menn Det var heller ikke noe sjalusi i bildet, forde min kjære vet at jeg ikke har noe videre interesse i vår kamerat. Men etterpå har min kjære og jeg hatt masse deilig sex med denne seansen i tankene. Tror ikke jeg hadde taklet å hatt med ei jente til...er nok litt småsjalu... Men det var spennende!
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #10 Skrevet 18. oktober 2002 Rabalder ... Ordet "partnerbytte" kan være misvisende - visst bytter man, men litt av vitsen (for oss og våre venner, i hvert fall) er at alle er i samme rom / seng. Nyte gleden av å se sin partner utfolde seg i sexlek med andre. Og ofte utvikler det seg helt naturlig til både trekanter og firkanter. I et partnerbytte er intet skjult, intet er bak ryggen på den andre. Den ene partneren må ikke ha anledning til å gruble over hva den andre gjorde eller ikke gjorde. Åpenhet uten sjalusi. Vi trives med det - men skjønner at dette ikke er for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå