AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #81 Skrevet 10. august 2022 On 1/12/2022 at 1:08 AM, AnonymBruker said: Jeg hørte at folk med blodtype A ikke kan få corona virus, så jeg lurer på hvem blodtype jeg har, hvordan sjekker jeg dette? Hva betyr alle blodtypene forresten? Anonymkode: 50fdb...90f Alle blodtyper kan bli koronasyke og bli smittebærere. Men de med blodtype O har vist seg å bli litt mindre syke. Men det er ikke veldige forskjeller så ingen er trygge. Anonymkode: dd7cb...55d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #82 Skrevet 10. august 2022 Upopulært innlegg..Men.. Det heter ikke "hvem" blodtype. Det heter "hvilken" blodtype 🙉 Anonymkode: 80ebb...025
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #83 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Upopulært innlegg..Men.. Det heter ikke "hvem" blodtype. Det heter "hvilken" blodtype 🙉 Anonymkode: 80ebb...025 Hadde vel vært et greit innlegg hvis mange andre ikke allerede hadde påpekt det samme. Og hvis du hadde lest tråden så hadde du sett nettopp det. Så hvorfor kommer du inn hit når du ikke gidder å lese tråden? Bare for å pirke på overskriften? Anonymkode: 89c44...dc7 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #84 Skrevet 10. august 2022 Da er det opplest og vedtatt. Blodtyping får du bare gjort om: 1. Du blir gravid 2. Blir blodgiver 3. Kjøper et sett på nett og tester selv Det er også vedtatt at: 1. Det heter hvilken og ikke hvem 2. Blodtype bestemmer ikke hvor kraftig korona du får 3. AB er blodtypen som er minst vanlig i Skandinavia Sånn….. Da kan vi legge tråden død. Anonymkode: 2156f...378 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå