Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg kjenner fikk baby i romjulen. Vi har hatt en del kontakt siden i vår, men ikke møttes sånn kjempeofte pga korona, særlig etter hun ble gravid. Men vi har hatt kontakt hele tiden. 

Jeg tenkte jeg kunne strikke noe til babyen, som en liten hilsen. Men ble litt usikker på om det er litt mye? Siden vi ikke er veldig nære, vil huk føle det som for mye? Sikkert et dumt spørsmål.

Takknemlig for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym-bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tenkte jeg kunne strikke noe til babyen, som en liten hilsen. Men ble litt usikker på om det er litt mye? Siden vi ikke er veldig nære, vil hun føle det som for mye?

For meg høres det bare hyggelig ut. Strikk f.eks. et enkelt plagg i babyull? 

Hvis du synes det blir for personlig (uten at jeg ser det på den måten), kan du jo kjøpe et lite plagg i stedet. Men å ha med en liten ting til babyen neste gang dere møtes, kan uansett ikke oppfattes som "for mye" etter mine begreper. Det er naturlig og koselig.

• Liker 1
Skrevet

Syns at det høres veldig koselig ut! Fikk strikkede sokker til min baby av naboen, som jeg var på hils med, og hun ble ekstrabestemor 💞

Anonymkode: 508e6...9c9

Skrevet

Det hørtes jo veldig koselig ut. Jeg ville blitt begeistret og glad, og følt meg nærmere deg som venn 😁 

Anonymkode: cee90...4f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det hørtes jo veldig koselig ut. Jeg ville blitt begeistret og glad, og følt meg nærmere deg som venn 😁 

Anonymkode: cee90...4f7

Det er godt å høre 😊 får se om jeg finner noe å strikke som en liten hilsen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...