Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale noen som er flinke innen det?

Og sier i fra på forhånd at jeg ikke er interessert i innlegg som sier at dette bare er tull og tøys, da det ikke er ikke det jeg spør om

Anonymkode: 662cb...c78

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og sier i fra på forhånd at jeg ikke er interessert i innlegg som sier at dette bare er tull og tøys, da det ikke er ikke det jeg spør om

Hvorfor ønsker du kontakt med en avdød? Mange avdøde ønsker ikke å bli forstyrret.

Anonymkode: 921ec...45a

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke vil ha svar fra folk som sier det er tull og tøys, så får du bare svar som er tull og tøys. Vet ikke om det er noe bedre🤷‍♂️

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ønsker du kontakt med en avdød? Mange avdøde ønsker ikke å bli forstyrret.

Anonymkode: 921ec...45a

Sitter med et ubesvart spørsmål etter at et nært familiemedlem døde. Får ikke helt ro i meg på grunn av det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan prøve å legge kort på deg, TS. Men vet ikke om det vil funke. Hva lurer du på da?

Anonymkode: d5335...633

• Liker 1
Skrevet
Påkrevd skrev (20 timer siden):

Hvis du ikke vil ha svar fra folk som sier det er tull og tøys, så får du bare svar som er tull og tøys. Vet ikke om det er noe bedre🤷‍♂️

Ønsker som sagt svar fra de som har noen å anbefale.

Men de som ikke tror på slikt, vil jo selvfølgelig se på det som tull og tøys også

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg kan prøve å legge kort på deg, TS. Men vet ikke om det vil funke. Hva lurer du på da?

Det hadde vært veldig snilt av deg.

Hvordan mitt nære familiemedlem følte det rett før hun døde. Jeg var tilstede da det skjedde, og jeg så og opplevde ting rundt dødsprosessen som jeg lurer på.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det hadde vært veldig snilt av deg.

Hvordan mitt nære familiemedlem følte det rett før hun døde. Jeg var tilstede da det skjedde, og jeg så og opplevde ting rundt dødsprosessen som jeg lurer på.

Hva hun følte rett før hun døde: tre staver.  ( Nye reiser og nye muligheter. ) 

Etter hun døde, to staver. (frykt for å reise, returnere tilbake. Redd for å utforske andre retninger, og vil heller returnere til det trygge gamle.) 

Kansje personen ikke vil dra ut på en reise i etterlivet, men vil heller være rundt dere. Evt kanskje komme tilbake på en slags måte. 

Skrevet

Kontakt åndenes makt. Det er vel det eneste jeg vet om. Kanskje mannen fra snåsa

Anonymkode: 9fd1b...699

Skrevet

Kanskje mannen fra snåsa

Han er dessverre borte nå.

• Liker 2
Skrevet

Vær så snill å ikke la deg lure.. Det er dessverre ingen som kan kontakte de døde (for de eksisterer jo ikke lengre), men det er mange som liker å utnytte pårørendes sorg.

Anonymkode: e9ef4...536

• Liker 7
Skrevet

Det er ingen som kan ha kontakt med avdøde. Altså kommer du til å bli lurt, uansett hvem du kontakter. 

Anonymkode: 298e5...84e

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Etter hun døde, to staver. (frykt for å reise, returnere tilbake. Redd for å utforske andre retninger, og vil heller returnere til det trygge gamle.) 

Kansje personen ikke vil dra ut på en reise i etterlivet, men vil heller være rundt dere. Evt kanskje komme tilbake på en slags måte. 

Jeg synes det er veldig stygt av deg å tulle med sånt som dette til Ts. Ts er seriøs om dette. Hvis du virkelig hadde kunnet lese kort så hadde du trengt mer fra ts enn bare dette innlegget.

Skrevet (endret)

Kondolerer i sorgen. ❤️❤️

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er veldig stygt av deg å tulle med sånt som dette til Ts. Ts er seriøs om dette. Hvis du virkelig hadde kunnet lese kort så hadde du trengt mer fra ts enn bare dette innlegget.

Nei, trenger ikke det. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at de avdøde kan man kun få kontakt med hvis de oppsøker oss selv. Jeg så ofte min bestemor da hun forsvant. Hun smilte til meg, og det gikk ikke ann å snakke med henne. Hun viste seg hver gang jeg skulle noe viktig jeg ikke ville eller når jeg var veldig trist. Det var ikke lenge hun stod der før hun bare forsvant. Jeg snakket til henne, men hun svarte ikke meg, bare smilte.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at de avdøde kan man kun få kontakt med hvis de oppsøker oss selv. Jeg så ofte min bestemor da hun forsvant. Hun smilte til meg, og det gikk ikke ann å snakke med henne. Hun viste seg hver gang jeg skulle noe viktig jeg ikke ville eller når jeg var veldig trist. Det var ikke lenge hun stod der før hun bare forsvant. Jeg snakket til henne, men hun svarte ikke meg, bare smilte.

Så fint. :)

• Liker 1
Skrevet

Så fint. :)

Ja 💖

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tusen takk.

Dette kan faktisk kanskje stemme ut i fra hva jeg opplevde. Personen var veldig syk og sliten på slutten og ønsket å få slippe snart. Men midt i dødsprosessen så prøvde personen å gripe tak i meg og virket urolig. Roet seg på en måte da jeg sa at vi ses igjen.

Alt dette sitter så sterkt i minnet og er vondt å bære på😔

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vær så snill å ikke la deg lure.. Det er dessverre ingen som kan kontakte de døde (for de eksisterer jo ikke lengre), men det er mange som liker å utnytte pårørendes sorg.

Anonymkode: e9ef4...536

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er ingen som kan ha kontakt med avdøde. Altså kommer du til å bli lurt, uansett hvem du kontakter. 

Anonymkode: 298e5...84e

Det er akkurat slike innlegg som dette jeg på forhånd sa jeg ikke ønsket. Ts

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Norsk spiritualist forening. Der er de flinke.

Anonymkode: 6e32a...9a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...