AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Ønsker bare noen synspunkter fra objektive personer… Jeg har vært sammen med kjæresten i 2,5 år. Vi er 29 år. Vi bor 40 minutter fra hverandre og jeg er på det stadiet at jeg ønsker å flytte sammen og bo i lag en stund før vi stifter familie. Tidligere snakket vi mye om fremtidsplaner, det siste året virker det som om han har fått «kalde føtter». Han er overhode ikke klar for å bo sammen. Jeg føler at forholdet har forandret seg en del i negativ retning. Det startet med at han hadde en tøff periode hvor han mistet sexlysten, hvilket jeg respekterte. Han sluttet å ta på meg intimt og kyssing blir avbrutt før vi kommer så langt. Dette dro jo selvfølgelig ut og jeg ble avvist så mye at det begynte å tære på selvfølelsen min og jeg begynte å tvile på hans følelser. Føler meg rett og slett skikkelig dritt. Mangelen på sex, nærhet og intimitet begynte å tære på meg og jeg ble i dårlig humør/såret/lei meg. Dette resulterer i diskusjoner og småkrangling. Jeg har tatt opp problemet med sex mange ganger, han sa først at han ikke visste hvorfor han ikke hadde lyst og så skylder han på krangling nå etter hvert. Dette er blitt en ond sirkel. Jeg kjenner at jeg begynner å trekke meg mer tilbake og har totalt sluttet å ta initiativ til sex, men prøver heller å klemme/kysse. Jeg begynner å bli skikkelig frustrert og savner den nærheten og moroa vi hadde med det intime.. Prøver å snakke om ting, han vil jobbe med det, men ingenting skjer uansett hvor koselig eller fint vi har det. Forsøker jeg meg litt så blir jeg avvist. Føler at vi er mer venner og jeg kjenner følelsene bli mer dempet. Har i det siste begynt å tenke på om jeg ønsker å være i dette forholdet. Jeg har gitt så mye og forsøkt å jobbe med ting, jeg begynner å bli sliten og er egentlig ganske såra. Det er som om det blir tatt for gitt at jeg blir i forholdet. Jeg er nå skikkelig usikker. Er veldig glad i ham, men jeg er ikke lykkelig i de hele tatt. Vi har det fint på mange måter, men vi har helt forskjellige ønsker og behov nå. Hvordan kan jeg finne ut hva jeg skal gjøre? Anonymkode: 9bb94...f10
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Han vil ikke kysse deg, han vil ikke ha sex med deg, og han vil ikke flytte sammen med deg. Det høres ut som han kun vil være venner. Anonymkode: 6f22f...1b9 3
TheHairyToothfairy Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 du sier jo selv at du føler dere er mer venner enn kjærester. hva mer trenger du? du fortjener å føle deg langt viktigere i et forhold. ikke kast bort tid og år på noe du ikke kommer til å få noe ut av.
Gjest Voksenpoeng Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 Du bør gå. Dette høres ikke ut som et sunt forhold i det hele tatt. Du fortjener så mye mer. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5 Skrevet 12. januar 2022 Det høres ut som dette forholdet er over for lenge siden. Ta praten med han om det.. Jeg vil tro at dere begge da kommer fram til at det er mest fornuftig å gå hver til sitt. Å reaparere noe som er så dårlig så tidlig vil aldri fungere. Det er ikke noe å bygge en fremtid på der. Anonymkode: 1689e...89f 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #6 Skrevet 12. januar 2022 Omtrent alt er jo galt her😅 Ikke felles fremtidsplaner, ingen intimitet, ingen innsats. Du har lagt ned tid og følelser og innsats i dette, men det er "irreversible kostnader". Det er ikke sånn at om du gir deg nå så er det bortkasta, det var et fint kapittel i livet, dere hadde det fint sammen men nå har dere ikke det lenger. Men du risikerer at om du blir fordi du har brukt så mye på det, så bruker du bare enda mer tid og enda mer krefter på det og at det uansett går i stykker i fremtiden (fordi dere har tydeligvis ulike ønsker). Vil anbefale deg å gjøre det slutt, ta en pause og etter hvert se om du finner en ny som er gira på å bygge en fremtid og en familie med deg Anonymkode: bed80...15b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #7 Skrevet 12. januar 2022 Dere har overskredet den magiske 2 årsgrensa. Han vil ingenting med deg. Forholdet er over. Fortsetter du dette, er det bare tidspørsmål. Ikke hold ut noe som ikke er bra. Anonymkode: bd8be...cb7
maverick22 Skrevet 12. januar 2022 #8 Skrevet 12. januar 2022 Det er over og ut, hvis han ikke vil vær intim på eget initiativ så dabber det av, bare til avslutte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå