Gå til innhold

Til menn: Når utstyret blir slapp under sex. Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne på 31 år skulle ha sex med mann på 48 år etter to måneder bekjentskap. Grønne øyne, blondt hår, 56 kg og 171 cm høy. Hun har aldri hatt problem med å få menn interessert eller skaffe seg sex. Mann på 48 år er godt trent, 179 cm høy og har lange forhold bak seg. Mannen hadde fortalt kvinnen at han ofte fikk kvinner til å komme, at han elsket spenning og hadde mye erfaring. Under forspillet viste det seg at han ikke var stiv, og etter et par minutter med oral sex som fikk noe fart på sakene og deretter penetrering som varte i 30 sekunder, ble utstyret hans slapp igjen. Kvinnen foreslo de skulle prate istedenfor og han sov over. Det ble ikke gjort forsøk på morgen-sex. Da han var vel hjemme fikk hun plutselig en sms om at han ikke ville sees mer, og hun følte seg forvirret og skuffet. Hun har blitt ignorert siden etter å ha hatt daglig kontakt i to måneder.

Så kjære menn, hvilke av alternativene nedenfor skjedde her.

1) Han ble flau og turte ikke møte kvinnen igjen

2) Han må ha følelser for å ha sex med ei kvinne som han plutselig fant ut at han ikke hadde under sex

3) Et par glass med vin gjorde utstyret slapp

4) Han hadde prestasjonsangst og høye forventninger om hvordan det skulle være og ble skuffet når det ikke ble slik han hadde forestilt seg

5) Han synes ikke kvinnen var pen naken

6) Han datet andre samtidig 

7) Han har problemer med potensen som han ikke har fortalt om

Takker på forhånd for svar. 

Anonymkode: 606b0...661

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tippe 3 og 4, som resulterte i 1.

Anonymkode: c8232...9eb

• Liker 6
Skrevet

Tipper erfaringene er mange år tilbake i tid. Følte et stort prestasjonspress med en mye yngre flott kvinne og er nå flau/såret stolthet at han bare vil glemme deg i kombinasjon med å ikke ville bli avvist av deg. 

Anonymkode: 0b35d...8b4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mann på 48 år

Jeezz. Her har du svaret ditt.

Anonymkode: 45821...880

• Liker 11
Skrevet

Jeg tipper prestasjonsangst, også ble han flau i etterkant og tør ikke å face deg. Knekk i manndommen rett og slett

Anonymkode: 4bd27...bc7

• Liker 3
Skrevet

Du har glemt et alternativ, nemlig at det er helt vanlig å få mer problemer med dette etter hvert som man blir eldre. Mange merker endring der i løpet av 40 årene. Ellers er det så mye som kan telle inn her at det er umugli å svare på. Men nr 5 og 6 er de to som er minst sannsynlig. Og uansett årsak så ble nok nr 1 resultatet. Eller han bare fant ut at det var null seksuell kjemi der. Sånt skjer også.

Anonymkode: 84ad6...8d3

• Liker 3
Skrevet

1)

3)

4) kanskje ,han er 48 liksom

7) kanskje

M46

Jeg selv merker i de siste årene at utstyret blir slapp hvis jeg er ikke kåt nok ,dvs hvis dama gir meg ikke nok oppmerksomhet i senga. Før var det nesten nok å se henne naken men det holder ikke lenger ser det ut sånn.

Anonymkode: 12851...d3b

• Liker 3
Skrevet

Huff glad det ikke har skjedd meg hadde følt meg så stygg og usexy delux

kvinne 40+

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

M46

Jeg selv merker i de siste årene at utstyret blir slapp hvis jeg er ikke kåt nok ,dvs hvis dama gir meg ikke nok oppmerksomhet i senga. Før var det nesten nok å se henne naken men det holder ikke lenger ser det ut sånn.

Jeg tenker også at kvinnen her Hun har aldri hatt problem med å få menn interessert eller skaffe seg sex kanskje rett og slett har hatt det litt for enkelt, er ikke vant til å måtte gi litt selv? Og med han som har skrytt seg opp i tillegg er det kanskje lett å tenke at her skal jeg få masse. Og med en mer erfaren mann som kanskje er bedre vant med at damer gir mye i senga så ble det for lite spennende? Mange muligheter her. Men det er viktig å huske på at det at en mann sliter med dette ikke betyr at du som kvinne ikke er attraktiv. Det er mange mulige årsaker. Men den enkleste er vel kanskje at de rett og slett ikke funket sammen i senga. Det betyr ikke annet enn at akkurat de to var en litt dårlig match der. Funker garantert som bare det med noen andre.

• Liker 2
Skrevet

"ikke funket sammen i senga" har absolutt ingenting med å ikke få ereksjon å gjøre. 

Anonymkode: 0b35d...8b4

• Liker 2
Skrevet

Har dere sextet før møte, slik at du har sett ham ha ereksjon på bilde/video? 

Anonymkode: c8764...fa7

• Liker 1
Skrevet

Digger at det her er skrevet som en epikrise. Stakkars fastleger 😂

Anonymkode: 48c80...b5a

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):M46

Hehe, skjønner at det sikkert er kjipt å plutselig bli slapp, men det er litt for enkelt å skylde på damas innsats fordi du ikke klarer å holde på ereksjonen 😉

Anonymkode: 44a86...dfe

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

.

Så kjære menn, hvilke av alternativene nedenfor skjedde her.

1) Han ble flau og turte ikke møte kvinnen igjen

3) Et par glass med vin gjorde utstyret slapp

4) Han hadde prestasjonsangst og høye forventninger om hvordan det skulle være og ble skuffet når det ikke ble slik han hadde forestilt seg

7) Han har problemer med potensen som han ikke har fortalt om

Takker på forhånd for svar. 

Anonymkode: 606b0...661

Bare hyggelig.

• Liker 1
Skrevet

Om han skryt av seg sjøl før sex og ikkje får det til å funke då så tenkjer eg at han ein av dei karane som er fæle til å skryte av seg sjøl, men når det kjem til stykket så er han dårleg på gjennomføring. Og så er han dårleg på å handtere situasjonen som skjer når han ikkje får den opp. Ein kar som har det i munnen, men lite ellers.

M45

Anonymkode: c08c4...439

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hehe, skjønner at det sikkert er kjipt å plutselig bli slapp, men det er litt for enkelt å skylde på damas innsats fordi du ikke klarer å holde på ereksjonen 😉

Som tidligere nevnt: de aller fleste menn merker endring på den fronten med alderen. Det skal mer til for å holde tenningen. Der det før holdt å se en naken kvinnekropp må det nå litt mer til. Trenger ikke være damas innsats, men det KAN medvirke. En passiv kvinne er ikke nødvendligvis like opphissende og sexy som en som er aktiv, viser tydelig nytelse og hva hun vil ha.

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Enig. Når jeg mister ereksjonen, har det ikke med partner å gjøre.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Før var det nesten nok å se henne naken men det holder ikke lenger ser det ut sånn.

Hehe. Sånn var det med meg fra jeg var ca 16-20.

Etter man har hatt sex noen år, så skal det langt mer til en å se en naken dame😅.

Siste årene er sex mer et tiltak en hva det er verdt 😂. Sånn er det å bli gammel.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En passiv kvinne er ikke nødvendligvis like opphissende og sexy som en som er aktiv, viser tydelig nytelse og hva hun vil ha.

En passiv partner er rett og slett drit kjedelig. Da er det like greit å droppe hele greia 👍🏻

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...