Lykke Li Skrevet 12. januar 2022 #21 Skrevet 12. januar 2022 SidFernwilter skrev (18 minutter siden): Du nevnte egentlig flere av de jeg tenkte på, men la meg få legge til @Mynona @Rumle @Strange Doll og @FrkSvår i samme svingen. så er det gjort. og selv om de ikke er aktive her noe mer så kan vi nevne @Rofl og @Giacomo_P siden de er så teite at de overlater meg til meg selv her på dette greiene, men har store plasser i livet mitt sånn irl. Der nevnte du de jeg ikke kom på 🤩 2
Silva Pluvialis Skrevet 12. januar 2022 #22 Skrevet 12. januar 2022 Lacuna skrev (11 minutter siden): Det er egentlig mange jeg kunne nevnt, og flere av de jeg har tenkt på er allerede nevnt her, men de jeg har lagt ekstra merke til er blant annet @SidFernwilter @Rainstorm @Cid @Vera @Gjenferdet @Ctrl Føler alle disse er ekstremt konstruktive og hyggelige i svarene sine her Takk. Du også, @Lacuna. Du er på listen, selv om jeg glemte å nevne deg. @Vera også ❤️ 2
Gjest Cid Skrevet 12. januar 2022 #23 Skrevet 12. januar 2022 Lacuna skrev (1 time siden): Det er egentlig mange jeg kunne nevnt, og flere av de jeg har tenkt på er allerede nevnt her, men de jeg har lagt ekstra merke til er blant annet @SidFernwilter @Rainstorm @Cid @Vera @Gjenferdet @Ctrl Føler alle disse er ekstremt konstruktive og hyggelige i svarene sine her Tusen takk og like så
TheHairyToothfairy Skrevet 12. januar 2022 #24 Skrevet 12. januar 2022 Lacuna skrev (1 time siden): Det er egentlig mange jeg kunne nevnt, og flere av de jeg har tenkt på er allerede nevnt her, men de jeg har lagt ekstra merke til er blant annet @SidFernwilter @Rainstorm @Cid @Vera @Gjenferdet @Ctrl Føler alle disse er ekstremt konstruktive og hyggelige i svarene sine her prøver i alle fall være hyggelig, men konstruktiv? er De heeeelt sikker? takketakk iaffal, lagt merke til Dem også. glemte nevne hun med vitsene, @Peanut ! 1
Gjest Cid Skrevet 12. januar 2022 #25 Skrevet 12. januar 2022 SidFernwilter skrev (Akkurat nå): prøver i alle fall være hyggelig, men konstruktiv? er De heeeelt sikker? takketakk iaffal, lagt merke til Dem også. glemte nevne hun med vitsene, @Peanut ! Jeg blir alltid i godt humør av å lese innleggene hennes 😃
mia83 Skrevet 12. januar 2022 #26 Skrevet 12. januar 2022 Lykke Li skrev (6 timer siden): Takk Du også @SidFernwilter. Og @Cid, @Entern, @mia83, @Sally-Go-Round, @AliceNextDoor, @Hoppetaujenta og alle de andre jeg har glemt å nevne, men som ikke betyr noe mindre 🥰 Takk i like måte 1
Ctrl Skrevet 12. januar 2022 #27 Skrevet 12. januar 2022 Lacuna skrev (8 timer siden): Det er egentlig mange jeg kunne nevnt, og flere av de jeg har tenkt på er allerede nevnt her, men de jeg har lagt ekstra merke til er blant annet @SidFernwilter @Rainstorm @Cid @Vera @Gjenferdet @Ctrl Føler alle disse er ekstremt konstruktive og hyggelige i svarene sine her Utrolig hyggelig å bli nevnt i en slik tråd av noen man selv har et ekstra godt øye til 🤩 Du er en gave til forumet. 🎯 3
powerpuffen Skrevet 12. januar 2022 #28 Skrevet 12. januar 2022 Ctrl skrev (Akkurat nå): Utrolig hyggelig å bli nevnt i en slik tråd av noen man selv har et ekstra godt øye til 🤩 Du er en gave til forumet. 🎯 2
Gjest Sirisiri10 Skrevet 12. januar 2022 #29 Skrevet 12. januar 2022 Gjenferdet skrev (13 timer siden): @Tenk positivt, @Trolltunge, @SoWhat?, @SVK, @Daryl Dixon, @Rumle, @Athena79, @Helmi, @Moondance, @Sirisiri10, @Katretty, blant annet. Noen fra det åpne forumet, andre fra PM eller sosiale medier som snap eller facebook. ❤️❤️ ❤️❤️ Takk det samme 😁
Hulderen Skrevet 12. januar 2022 #30 Skrevet 12. januar 2022 @Juniper @Blondie65og @Trolltunge er vel de tre som jeg synes gir de beste og mest reflekterte svarene. 3
Trolltunge Skrevet 12. januar 2022 #31 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): For min del er det @Trolltunge. Hun er så klok, raus og sympatisk i alle sine svar. Ekstra bonus er tråden hun opprettet om mennesker i voldelige forhold. Hun er absolutt en person jeg skulle ønske var min venn i det virkelige liv. Anonymkode: 62bb9...248 ❤ Pippi Lotta skrev (14 timer siden): Tusen takk☺️ Så koselig og bli nevnt!!! Jeg får svare @Trolltunge hun skriver alltid reflekterte og intresante innlegg, og så synes jeg det er imponerende hvordan hun greier å svare vettugt på selv de mest hatefulle innlegg. Hun er et forbilde synes jeg. ❤ Gjenferdet skrev (14 timer siden): @Tenk positivt, @Trolltunge, @SoWhat?, @SVK, @Daryl Dixon, @Rumle, @Athena79, @Helmi, @Moondance, @Sirisiri10, @Katretty, blant annet. Noen fra det åpne forumet, andre fra PM eller sosiale medier som snap eller facebook. ❤️❤️ ❤ Hulderen skrev (32 minutter siden): @Juniper @Blondie65og @Trolltunge er vel de tre som jeg synes gir de beste og mest reflekterte svarene. ❤ Tusen takk for fine ord alle sammen! Litt overveldet akkurat nå, men dette var veldig hyggelig å lese. 😘 3
Juniper Skrevet 12. januar 2022 #32 Skrevet 12. januar 2022 Hulderen skrev (54 minutter siden): @Juniper @Blondie65og @Trolltunge er vel de tre som jeg synes gir de beste og mest reflekterte svarene. Tusen takk! Uventet og hyggelig ros. Skulle gjerne ha smelt et hjerte på den kommentaren. 1
Gjest Tenk positivt Skrevet 12. januar 2022 #33 Skrevet 12. januar 2022 Gjenferdet skrev (16 timer siden): @Tenk positivt, @Trolltunge, @SoWhat?, @SVK, @Daryl Dixon, @Rumle, @Athena79, @Helmi, @Moondance, @Sirisiri10, @Katretty, blant annet. Noen fra det åpne forumet, andre fra PM eller sosiale medier som snap eller facebook. ❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️
Rumle Skrevet 12. januar 2022 #34 Skrevet 12. januar 2022 SidFernwilter skrev (13 timer siden): Du nevnte egentlig flere av de jeg tenkte på, men la meg få legge til @Mynona @Rumle @Strange Doll og @FrkSvår i samme svingen. så er det gjort. og selv om de ikke er aktive her noe mer så kan vi nevne @Rofl og @Giacomo_P siden de er så teite at de overlater meg til meg selv her på dette greiene, men har store plasser i livet mitt sånn irl. Takk det samme 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. januar 2022 #35 Skrevet 12. januar 2022 Gjenferdet skrev (18 timer siden): @Tenk positivt, @Trolltunge, @SoWhat?, @SVK, @Daryl Dixon, @Rumle, @Athena79, @Helmi, @Moondance, @Sirisiri10, @Katretty, blant annet. Noen fra det åpne forumet, andre fra PM eller sosiale medier som snap eller facebook. ❤️❤️ Takk, det samme godeste @Gjenferdet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå