Gå til innhold

Ned 4 kg i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg ønsker å gå ned 4 kg i vekt. Jeg ville ha tips og melde meg inn i vektklubben for å gjøre det trygt men effektiv. Men står at jeg har valgt for lav bmi. De kan kun hjelpe meg med den første kg. Når jeg har gått ned 4 kg er jeg fortatt normalvektig. Så utrolig teit!
så jeg gidder ikke betale medlemskap for kun en kg. Noen som har noen tips til diett? Orker forresten ikke trene samtidig med diett. Såpass ærlig må jeg være

Anonymkode: 3fbc5...6f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du vil gå ned 4 kg for å gå fra normalvektig til undervektig? Slutt å slanke deg asap. 

Anonymkode: e0b50...aa7

• Liker 4
Skrevet

Jeg skal ikke bli undervektig. Ønsker en Bmi på 19,1 - NORMAL vektig :)

• Liker 1
Skrevet

Du trenger ikke vektklubb for å gå ned 4kg. Jeg har gått ned fra bmi 21,5 til 20,5 (altså 3kg) på 2 uker. Prøv deg litt fram, Finn ut hvor du kan knipe inn litt. For meg var det godteri. For andre kan det være mindre middagsporsjon eller droppe kveldsmat feks. Fjerne snacks så du slutter å småspise osv. Dette klarer du fint uten vektklubb. De har av naturlige årsaker ikke lov til å hjelpe til med å få veldig lav vekt, så ikke ta det personlig. Det er for å ikke bidra til sykdom.

Anonymkode: 777b0...874

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du trenger ikke vektklubb for å gå ned 4kg. Jeg har gått ned fra bmi 21,5 til 20,5 (altså 3kg) på 2 uker. Prøv deg litt fram, Finn ut hvor du kan knipe inn litt. For meg var det godteri. For andre kan det være mindre middagsporsjon eller droppe kveldsmat feks. Fjerne snacks så du slutter å småspise osv. Dette klarer du fint uten vektklubb. De har av naturlige årsaker ikke lov til å hjelpe til med å få veldig lav vekt, så ikke ta det personlig. Det er for å ikke bidra til sykdom.

Anonymkode: 777b0...874

Takk for tips, det var 2 kg i uken, så flink du er! Noe slikt ønsker jeg også. Kan umulig skade å slanke seg mye når det kun er snakk om 2 uker? Hvordan så en matdag ut for deg? holdt du deg der nede? 

Skrevet

Min bmi er nå 20,5 så dine tips kan jo hjelpe meg også mtp vi har samme vekt, håper du vil svare :)

Skrevet

Spis bittelitt mindre mat.

Min personlige mening er at BMI under 20 sjelden ser bra ut i forhold til BMI 20-22,5.

Men så lenge du er påpasselig med å ikke bli undervektig så får du jo gjøre som du vil.

Anonymkode: ea9cb...39d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spis bittelitt mindre mat.

Min personlige mening er at BMI under 20 sjelden ser bra ut i forhold til BMI 20-22,5.

Men så lenge du er påpasselig med å ikke bli undervektig så får du jo gjøre som du vil.

Anonymkode: ea9cb...39d

Jeg passer på å aldri bli undervektig. Ja, alle har hver sin smak og preferanser. Heldigvis. Hadde blitt dårlig utvalg og høy konkurranse om alle likte akkurat det samme. 
jeg gjør det av helsegevinst for min egen del. Jo lavere vekt jeg har, jo lavere puls og mindre migrene får jeg. Jeg sliter veldig med det og gjør alle tiltak jeg kan for å bli bedre. Vekt er en av faktorene som hjelper meg, kombinasjon av veldig mye annet:  fks kutte diverse drikke- og matvarer,  ha en spesiell og fast døgnrytme, ikke ha for mye eller for lite aktivitet, ha 3 kopper kaffe hver dag osv

Skrevet

Vektklubb lar deg ikke gå lavere enn bmi 20. velg en annen app. 

Anonymkode: b5c99...8c9

Skrevet

Kanskje periodisk faste er for deg? 13timer eller 16 timer?

Anonymkode: e5164...b15

Skrevet

Nå har jeg gått en 1 kg. 3 kg igjen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå har jeg gått en 1 kg. 3 kg igjen. 

Det gikk veldig raskt! Hva har du gjort siste uken matmessig?

Anonymkode: 53f5f...aa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...