AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #41 Skrevet 14. januar 2022 Ja, etter jeg har badet og det gjør jeg 2-3 ganger i uken. Ellers dusjet jeg fra magen og ned hver dag og da smører jeg bodycream på beina, føttene hver dag og hendene med krem. Har sett damer med hvit tørr hud på beina og armene, det bare drysser av, huden skriker etter krem men de bryr seg ikke. Anonymkode: cfc0e...ea9 2
17.11 Skrevet 14. januar 2022 #42 Skrevet 14. januar 2022 Nei, det har jeg aldri hatt behov for, og trodde heller ikke det var vanlig. Ansiktet og hendene smøres daglig, ellers smører jeg ved behov, men det er såpass sjeldent at jeg ikke har en egen krem til kroppen. Dessuten bruker jeg kokosolje når jeg epilerer bena og litt ellers på kroppen, og det gir jo mye fukt. 1
silkestrå Skrevet 14. januar 2022 #43 Skrevet 14. januar 2022 På sommeren bruker jeg bodylotion hver dag, for da kjenner jeg at huden trenger det. Men resten av året bruker jeg det bare når jeg vil lukte litt ekstra godt eller når jeg har badet 🙂
Zooey Skrevet 14. januar 2022 #44 Skrevet 14. januar 2022 Bruker body lotion etter jeg har dusjet, som vanligvis er en gang om dagen. Synes ikke det er noe stress, har aldri tenkt over det. Bruker annen krem på ansikt og hender. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #45 Skrevet 14. januar 2022 17.11 skrev (10 timer siden): Nei, det har jeg aldri hatt behov for, og trodde heller ikke det var vanlig. Ansiktet og hendene smøres daglig, ellers smører jeg ved behov, men det er såpass sjeldent at jeg ikke har en egen krem til kroppen. Dessuten bruker jeg kokosolje når jeg epilerer bena og litt ellers på kroppen, og det gir jo mye fukt. Kokosolje gir ikke fukt, men fett. Det er forskjell. Anonymkode: a87b9...b00
17.11 Skrevet 14. januar 2022 #46 Skrevet 14. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Kokosolje gir ikke fukt, men fett. Det er forskjell. Anonymkode: a87b9...b00 Kall det hva du vil, det fungerer for meg.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #47 Skrevet 14. januar 2022 Smører beina hver dag. Er en del av nattrutinen min, ikke noe stress med det. Og hjelper med å ikke ha tørr hud som klør. Ansiktskrem bruker jeg av og til, når jeg gidder. Er stort sett tørr i ansiktet hele tiden, men er så varm og svett etter en dusj, og kremen renner rett av 😅 ikke alltid jeg husker på å smøre meg etter at temperaturen på huden min har senket seg, og svetten har stoppet. Anonymkode: 01aa1...5ad
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #48 Skrevet 15. januar 2022 Bodylotion etter hver eneste dusj, og det er stort sett hver dag. Ansiktskrem også. Håndkrem hver gang jeg har vasket hender. Øyekrem ved behov, kan være flere ganger om dagen. Anonymkode: fe818...556
sommermor Skrevet 15. januar 2022 #49 Skrevet 15. januar 2022 Ja det gjør jeg. Her har jeg tørr hud som klør hvis jeg ikke smører meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå