Gå til innhold

Bruker du body lotion hver dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker du body lotion på hele kroppen hver dag eller nesten hver dag?

Selv smører jeg bare ansiktet og føttene fast, for bruker en god dusjsåpe, men føler alle smører hele seg hver dag. Glad jeg ikke trenger det, for synes det høres så kjedelig ut å måtte smøre så mye og ofte.

Anonymkode: cd08b...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg bruker kun produkter der det trengs. Så lotion bruker jeg bare i deler av ansiktet noen dager, og på hendene hver dag i vinterhalvåret.

Anonymkode: 148c1...0e2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg bruker kun produkter der det trengs. Så lotion bruker jeg bare i deler av ansiktet noen dager, og på hendene hver dag i vinterhalvåret.

Anonymkode: 148c1...0e2

Ja, hendene glemte jeg. De smører jeg også daglig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke. Kroppen har ikke behov for verken såpe eller fuktighet hver dag. Den har heller ikke behov for alle de syntetiske tilsetningsstoffene som kremene inneholder. 

Anonymkode: 0c423...098

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hendene må jeg smøre hver dag om vinteren.  Ansiktet får en omgang med fuktighetskrem hver dag. Ellers trenger jeg ikke kremer på resten av kroppen. 

Anonymkode: f87d4...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hendene smøres daglig i vinter halvåret, ansiktet smøres to ganger om dagen.

Resten får om det er tørt/behov.

Anonymkode: 0fa02...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele kroppen kun når jeg har dusjet, som skjer ca 2-3 ganger i uka. Merker at kroppen trenger det på vinteren spesielt.

Hendene flere ganger om dagen på vinter, ansiktet daglig.

Anonymkode: afec4...003

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg smører inn hele kroppen etter hver dusj. Dusjer ca annenhver dag. Jeg sliter med veldig sensitiv kløende hud og det hjelper veldig å smøre med en skånsom fuktighetskrem 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde smurt hver dag, men orker ikke. 😅 Har sensitiv hud som trenger kremer på resept. 

Anonymkode: 4ff96...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smører ved behov, trenger jeg det hver dag så blir det hver dag. 

Anonymkode: 8d2ea...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TulleJenny skrev (2 minutter siden):

Nei, men jeg smører inn hele kroppen etter hver dusj. Dusjer ca annenhver dag. Jeg sliter med veldig sensitiv kløende hud og det hjelper veldig å smøre med en skånsom fuktighetskrem 😊

Mener jeg leste i en tidligere tråd at du bruker OMO vaskemiddel, gjør du det ennå? Med tanke på at det er parfyme i den og du klør så er nok parfymefri best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri kremer, derfor har jeg usedvanlig flott hud. 

Anonymkode: c0515...c0b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruker aldri kremer, derfor har jeg usedvanlig flott hud. 

Anonymkode: c0515...c0b

Ikke i ansiktet heller? Ja, det sies jo at huden klarer seg godt uten krem med mindre den har spesielle plager eller blir avhengig av krem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbering og tørr vinterluft gjør at jeg må bruke body lotion hver dag på vinteren. Jeg bruker over hele kroppen, men har egen håndkrem og ansiktskrem. 

Anonymkode: 088ab...ab5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Selvsagt ikke. Kroppen har ikke behov for verken såpe eller fuktighet hver dag. Den har heller ikke behov for alle de syntetiske tilsetningsstoffene som kremene inneholder. 

Anonymkode: 0c423...098

Din kropp, kanskje. Men det finnes andre kropper også. 

Min kropp drysser. Ekstremt tørr hud. Klærne (på innsiden) er hvite av døde hudceller. Lakenet i senga er fullt av hvitt "støv". 

Og nei, jeg dusjer ikke ofte. 

Anonymkode: 6e766...968

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om Vinteren gjør jeg det, fordi jeg får alltid ekstremt tørr hud når det blir kaldt.. Klør og sprekker på hendene og tørre flekker i ansiktet og bein som klør usj… Sommeren kan ikke komme fort nok

Anonymkode: 10dc0...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser definitivt best utan krem og produkter, men drikker ein god del vatn. Eg renser fjeset i dusjen med ein sånn uuu rens eller så bruker eg berre varmt badevatn. Prøver å ikkje ta meg i fjeset heile tida.

Anonymkode: b47f8...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kroppsolje en dag i uken etter dusj. Samboeren min derimot er knusktørr og må bruke det hver dag.

Anonymkode: 1cd42...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bruker sjelden bodylotion på kroppen. Kun hvis jeg skulle bli ekstra tørr et eller annet sted.

Bruker dagkrem og nattkrem hver dag for å forebygge rynker, pluss håndkrem om vinteren, da blir hendene alltid tørre.

Anonymkode: e0118...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...