Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten er nå sammen igjen etter litt over en måned fra hverandre. Vi har vært sammen ca 3 år til sammen. Det var han som gjorde det slutt for i november og etter det klinte han med ei på fest som har prøvd seg på han gjennom en god den av vårt forhold. Han fortalte det da han tok kontakt med meg igjen i desember. Vi ble sammen i desember igjen også. Men jeg tenker hver dag på at han har klint med noen andre enn meg, og at det er ei som prøvde seg på han lenge når vi har vært sammen. Vi ere hverandres første alt, første kyss, klint med, sex osv. Tanken på at han har gjort det med ei annen knuser med og jeg har tenkt på det hver dag siden han fortalte det. Jeg blir like lei meg og i dårlig humør hver gang tanken kommer i hodet. Hvordan skal jeg takle å ikke tenke på det? Hun han klinte med går også i en av klassene mine, så det er vanskelig å la være å tenke på.. vi er 18 år forresten. Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klinte?  Du skal ikke se bort fra at han gjorde det slutt i en periode for at han ville noe mer enn å kline med denne jenta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...