Gå til innhold

Inn i klubben igjen

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Jeg har lyst til å være ond. Tilk å gjøre noe slemt og ekkelt. Ikke nødvendigvis mot eksen. Eller jo. Eller nei.

Har det kjipt, og har lyst til at noen skal få svi for det. :sjarmor:

(Selv om jeg vet at jeg aldri kunne gjort noe, sånn egentlig, er for snill til det, men tenker stygge tanker)

Noe som har tips om hvordan jeg kan få ut litt agresjon? Hvis jeg hyler, skriker og banner hjemme, vil jo naboene tro at jeg er gal. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix
Takk.  :) (liker ord, forresten, er når jeg er deppa at jeg er flinkest - det bor vel en kunstner i meg  :ler: )

du er veldig flink med ord. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Takk. :sjenert: Skal jo bli journalist når jeg blir "stor", så jeg får forhåpentligis dratt nytte av skrivegleden da. :)

Også skriver jeg litt på en bok - men det er for min egen del, ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Jeg har lyst til å være ond. Tilk å gjøre noe slemt og ekkelt. Ikke nødvendigvis mot eksen. Eller jo. Eller nei.

Har det kjipt, og har lyst til at noen skal få svi for det.  :sjarmor:

(Selv om jeg vet at jeg aldri kunne gjort noe, sånn egentlig, er for snill til det, men tenker stygge tanker)

Noe som har tips om hvordan jeg kan få ut litt agresjon? Hvis jeg hyler, skriker og banner hjemme, vil jo naboene tro at jeg er gal.  :sjenert:

Du kan jo være litt på hugget her på kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix

:sinna: Du er like fæl som hermetisk fiskeboller.

Tenkte mer på å være på hugget i tråder. Gi beng i hva folk måtte mene, bare kjør på med hva du mener. Gjerne kritiser litt skrivefeil også. :sjarmor:

Og jeg er visst i litt fandeivoldsk humør selv i dag. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Huff, nå fikk jeg dårlig samvittighet.  :rodme:

Er ikke flink til å være slem.  :ler:

Ikke jeg heller. Husker jeg og Trille skulle lage liv på svenske kg. Bestemte oss for å krangle og komme med personangrep. Men det ble mer klemming enn krangling. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta

Har det kjipt, og har lyst til at noen skal få svi for det.  :sjarmor:

Noe som har tips om hvordan jeg kan få ut litt agresjon? Hvis jeg hyler, skriker og banner hjemme, vil jo naboene tro at jeg er gal.  :sjenert:

Meld deg på et kurs i kickboksing. Må da være en fin måte å få ut aggresjon på en nyttig måte! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg på et kurs i kickboksing. Må da være en fin måte å få ut aggresjon på en nyttig måte! ;)

Vet du, er helt enig. Grønska, start med kickboksing! Jeg skal det, så fort livet mitt faller på plass igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette synes jeg virkelig ikke du fortjente grønnsky...

Ser allikevel for meg at du, snarere enn du aner, føler deg "on top of" igjen ;)

:klem: Moseklemmings fra Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg er så lei av at det alltid skjærer seg i kjærlighetslivet. :forvirret: Har hatt en god del selvransakelse, og funnet noen svar. Tenkte at jeg endelig hadde fått litt "sjelefred" på det området. Men - så skjærte det seg igjen. Jeg må da ha ekstremt dårlig forholds-karma? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av at det alltid skjærer seg i kjærlighetslivet.  :forvirret: Har hatt en god del selvransakelse, og funnet noen svar. Tenkte at jeg endelig hadde fått litt "sjelefred" på det området. Men - så skjærte det seg igjen. Jeg må da ha ekstremt dårlig forholds-karma?  :klø:

da har du sikkert ikke møtt den rette enda, noen ganger kan det ta lang tid å finne, men du er hvertfall attraktiv, så du burde ikke ha problemer med å finne deg en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...