Gjest GreenSky Skrevet 21. oktober 2005 #41 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har lyst til å være ond. Tilk å gjøre noe slemt og ekkelt. Ikke nødvendigvis mot eksen. Eller jo. Eller nei. Har det kjipt, og har lyst til at noen skal få svi for det. (Selv om jeg vet at jeg aldri kunne gjort noe, sånn egentlig, er for snill til det, men tenker stygge tanker) Noe som har tips om hvordan jeg kan få ut litt agresjon? Hvis jeg hyler, skriker og banner hjemme, vil jo naboene tro at jeg er gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. oktober 2005 #42 Del Skrevet 21. oktober 2005 Takk. (liker ord, forresten, er når jeg er deppa at jeg er flinkest - det bor vel en kunstner i meg ) ← du er veldig flink med ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. oktober 2005 #43 Del Skrevet 21. oktober 2005 Takk. Skal jo bli journalist når jeg blir "stor", så jeg får forhåpentligis dratt nytte av skrivegleden da. Også skriver jeg litt på en bok - men det er for min egen del, ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. oktober 2005 #44 Del Skrevet 21. oktober 2005 Skriving er bra terapi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. oktober 2005 #45 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har lyst til å være ond. Tilk å gjøre noe slemt og ekkelt. Ikke nødvendigvis mot eksen. Eller jo. Eller nei. Har det kjipt, og har lyst til at noen skal få svi for det. (Selv om jeg vet at jeg aldri kunne gjort noe, sånn egentlig, er for snill til det, men tenker stygge tanker) Noe som har tips om hvordan jeg kan få ut litt agresjon? Hvis jeg hyler, skriker og banner hjemme, vil jo naboene tro at jeg er gal. ← Du kan jo være litt på hugget her på kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. oktober 2005 #46 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kanskje det. Fighter er teit. Æda bæda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. oktober 2005 #47 Del Skrevet 21. oktober 2005 Huff, nå fikk jeg dårlig samvittighet. Er ikke flink til å være slem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. oktober 2005 #48 Del Skrevet 21. oktober 2005 Du er like fæl som hermetisk fiskeboller. Tenkte mer på å være på hugget i tråder. Gi beng i hva folk måtte mene, bare kjør på med hva du mener. Gjerne kritiser litt skrivefeil også. Og jeg er visst i litt fandeivoldsk humør selv i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. oktober 2005 #49 Del Skrevet 21. oktober 2005 Huff, nå fikk jeg dårlig samvittighet. Er ikke flink til å være slem. ← Ikke jeg heller. Husker jeg og Trille skulle lage liv på svenske kg. Bestemte oss for å krangle og komme med personangrep. Men det ble mer klemming enn krangling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. oktober 2005 #50 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. oktober 2005 #51 Del Skrevet 21. oktober 2005 kjøp deg en punchingball, og lat som det er hodet hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. oktober 2005 #52 Del Skrevet 21. oktober 2005 Eller penisen hans. *knuse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. oktober 2005 #53 Del Skrevet 21. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 21. oktober 2005 #54 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har lyst til å være ond. Tilk å gjøre noe slemt og ekkelt. Ikke nødvendigvis mot eksen. Eller jo. Eller nei. Har det kjipt, og har lyst til at noen skal få svi for det. (Selv om jeg vet at jeg aldri kunne gjort noe, sånn egentlig, er for snill til det, men tenker stygge tanker) Noe som har tips om hvordan jeg kan få ut litt agresjon? Hvis jeg hyler, skriker og banner hjemme, vil jo naboene tro at jeg er gal. ← Meld deg på et kurs i kickboksing. Må da være en fin måte å få ut aggresjon på en nyttig måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. oktober 2005 #55 Del Skrevet 21. oktober 2005 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 21. oktober 2005 #56 Del Skrevet 21. oktober 2005 Meld deg på et kurs i kickboksing. Må da være en fin måte å få ut aggresjon på en nyttig måte! ← Vet du, er helt enig. Grønska, start med kickboksing! Jeg skal det, så fort livet mitt faller på plass igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 21. oktober 2005 #57 Del Skrevet 21. oktober 2005 Dette synes jeg virkelig ikke du fortjente grønnsky... Ser allikevel for meg at du, snarere enn du aner, føler deg "on top of" igjen Moseklemmings fra Meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. oktober 2005 #58 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hvor har du vært *Meg*? Har savnet deg på forumet. Og takk for omtanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. oktober 2005 #59 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg er så lei av at det alltid skjærer seg i kjærlighetslivet. Har hatt en god del selvransakelse, og funnet noen svar. Tenkte at jeg endelig hadde fått litt "sjelefred" på det området. Men - så skjærte det seg igjen. Jeg må da ha ekstremt dårlig forholds-karma? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. oktober 2005 #60 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg er så lei av at det alltid skjærer seg i kjærlighetslivet. Har hatt en god del selvransakelse, og funnet noen svar. Tenkte at jeg endelig hadde fått litt "sjelefred" på det området. Men - så skjærte det seg igjen. Jeg må da ha ekstremt dårlig forholds-karma? :klø: ← da har du sikkert ikke møtt den rette enda, noen ganger kan det ta lang tid å finne, men du er hvertfall attraktiv, så du burde ikke ha problemer med å finne deg en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå