Gå til innhold

Shellakk til hjemmebruk- Har du noe å anbefale ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strømregningene har dessverre satt noen begrensinger. Eneste jeg unner meg hver tredje uke er shellakk i salong, men nå ser jeg at 800 på meg selv blir uaktuelt en stund fremover. Har dere prøvd å sette på shellakk hjemme selv? Ved å bestille alt på nett?

Setter stor pris på tips 😊

Anonymkode: 804ae...e89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone 🤩

Skrevet

Kjøpte dette sette for 1 uke siden

https://nailster.no/products/nailster-premium

Syns det fungerte veldig bra og ble fint (med litt mer øving blir det sikkert penere) har holdt nå veldig fint i nesten 1 uke. Den ene neglen har jeg gjort på nytt fordi hele «falt av». Men det var fordi jeg tok for tykt lag. Så trikset er tynt lag.

foreløpig er jeg veldig fornøyd, så bestilte er par farger til.

jeg opplever at det kan skalle av under 1 uke når jeg gjør det i salong også (prøvd mange forskjellige steder) så da syns jeg hjemmevarianten er vel så god :) 

Anonymkode: 57faf...c27

Skrevet

Bruker Depend sine kit og farger.

Anonymkode: 7dcb5...d74

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjøpte dette sette for 1 uke siden

https://nailster.no/products/nailster-premium

Syns det fungerte veldig bra og ble fint (med litt mer øving blir det sikkert penere) har holdt nå veldig fint i nesten 1 uke. Den ene neglen har jeg gjort på nytt fordi hele «falt av». Men det var fordi jeg tok for tykt lag. Så trikset er tynt lag.

foreløpig er jeg veldig fornøyd, så bestilte er par farger til.

jeg opplever at det kan skalle av under 1 uke når jeg gjør det i salong også (prøvd mange forskjellige steder) så da syns jeg hjemmevarianten er vel så god :) 

Anonymkode: 57faf...c27

Tusen takk for link. Fikk du også med sånne som gjør at neglakken sitter fastere ? Sånn gjennomsiktig greie. Og kan man kjøpe neglakk på en salong ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Bruker Depend sine kit og farger.

Anonymkode: 7dcb5...d74

Er det shellakk? Aldri hørt om, men liker dempend 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...