AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Vet ikke hvorfor jeg har begynt å tenke så mye på dette i det siste. Jeg tenker på to menn samtidig. Kjæresten min er åpen for det meste. Egentlig alt jeg vil. Det jeg lurer på, er hvordan var det for deg første gang du gjorde dette? Spørsmål kun til kvinner. Var det vondt når begge var inni deg samtidig? Hvordan føltes det? Anonymkode: 5a46b...c9c
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Det er noe som vil være individuelt. Prøv med en dildo og en mann i første omgang? Anonymkode: b1173...c9e
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vet ikke hvorfor jeg har begynt å tenke så mye på dette i det siste. Jeg tenker på to menn samtidig. Kjæresten min er åpen for det meste. Egentlig alt jeg vil. Det jeg lurer på, er hvordan var det for deg første gang du gjorde dette? Spørsmål kun til kvinner. Var det vondt når begge var inni deg samtidig? Hvordan føltes det? Anonymkode: 5a46b...c9c Kommer ann på hvor trang du er og hvor stor de er? Jeg har prøvd dobbel vaginal men tror ikke de fleste damer hadde klart det. Anonymkode: ed046...f9a
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 DP er litt mer klønete i virkeligheten enn man kanskje tror. Jeg synes ikke det er vondt, men som sagt... det er litt klønete. Men med litt humor og godvilje på toppen, så er det en fin opplevelse Anonymkode: a688e...764 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå