Gå til innhold

Sex med to menn samtidig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg har begynt å tenke så mye på dette i det siste. Jeg tenker på to menn samtidig. Kjæresten min er åpen for det meste. Egentlig alt jeg vil. Det jeg lurer på, er hvordan var det for deg første gang du gjorde dette? Spørsmål kun til kvinner. Var det vondt når begge var inni deg samtidig? Hvordan føltes det?

Anonymkode: 5a46b...c9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe som vil være individuelt. Prøv med en dildo og en mann i første omgang?

Anonymkode: b1173...c9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vet ikke hvorfor jeg har begynt å tenke så mye på dette i det siste. Jeg tenker på to menn samtidig. Kjæresten min er åpen for det meste. Egentlig alt jeg vil. Det jeg lurer på, er hvordan var det for deg første gang du gjorde dette? Spørsmål kun til kvinner. Var det vondt når begge var inni deg samtidig? Hvordan føltes det?

Anonymkode: 5a46b...c9c

Kommer ann på hvor trang du er og hvor stor de er? Jeg har prøvd dobbel vaginal men tror ikke de fleste damer hadde klart det.

Anonymkode: ed046...f9a

Skrevet

DP er litt mer klønete i virkeligheten enn man kanskje tror. Jeg synes ikke det er vondt, men som sagt... det er litt klønete. Men med litt humor og godvilje på toppen, så er det en fin opplevelse :)

Anonymkode: a688e...764

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...