Shine21 Skrevet 18. oktober 2005 #1 Skrevet 18. oktober 2005 Hvor mye koster en frityrkoker? sånn ca..
Arkana Skrevet 18. oktober 2005 #3 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Vi har en DeLonghi Rotofriteuse. Den koste vel nesten ca 900-1000 kroner. Du kan få de enda billigere (den billigste på Elkjøp koster vel 400 kroner), men jeg er så fornøyd med vår at den er vel verdt prisen. Den er enkel å rengjøre (lokket kan tas av og vaskes i maskin), den har en slags tappekran slik at man enkelt kan tømme ut oljen i en boks med sil og deretter helle oljen tilbake og kaste grumset), i tillegg er den skrå innvendig som gjør at man trenger mindre olje for å fritere. Endret 18. oktober 2005 av Arkana
Nella Skrevet 18. oktober 2005 #4 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har testa billig frityr og det er noe dritt rett og slett. De har ikke filter for å hindre lukt og de er vanskelig å rengjøre. Min gikk rett til el retur. Orka den ikke mer. Har den samme kokeren som Arkana nå og den er strålende. Mindre gris, mindre oljebruk og ikke minst at noen deler går i oppvasmaskinen. Så skal du bruke den litt så lønner det seg å legge litt penger i det Ihvertfall i en som det er kullfilter til (spør i butikken, hindrer lukt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå