AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Jeg bestilte noe sushi som var veldig dyr, men som også så veldig god ut på bildet. Blant annet maki med topping utenpå makirullene. Nigirien som var på bildet hadde flere typer fisk. Blant annet tunfisk og kveite (og laks). Mens det jeg fikk var bittesmå makiruller uten noe topping på utsiden. Nigirien hadde ingen av de mer eksklusive fisketypene, kun laks og scampi. (nigiri med scampi er skikkelig tørt og kjipt). Litt så jeg lurer på om jeg har fått feil bestilling. Men ingen av de andre sushiboksene har akkurat dette innholdet. Den jeg bestilte hadde liste over hva som skulle være i, så det var ikke noe "dagens" eller "kokkens utvalg" som varierer etter hva de har inne. Og ellers har jeg bestilt fra andre steder som jeg også vil skrive anmeldelser om. Noen som vet? Jeg ser at det går an å lese anmeldelser der, eller ihvertfall antall stjerner. Anonymkode: e1ffe...e1b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Du kan legge igjen stjerner, ellers så kan du jo skrive anmeldelse på Google Anonymkode: d3b98...5d0
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 Du får opp sånn greie på foodora en stund etterpå der du kan rate, men det er bedre å gjøre det på f.eks Trustpilot. Da kan du ta med detaljene Anonymkode: 16827...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå