AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Litt dumt spm kanskje. Når det i en jobbsøknad står søknadsfrist 12.01.22. Betyr det at jeg har til og med kl 23.59 i morgen og sende søknad på? Eller må jeg søke i dag for å være innen fristen? Anonymkode: c08a8...bb3
Mezzosoprena Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt dumt spm kanskje. Når det i en jobbsøknad står søknadsfrist 12.01.22. Betyr det at jeg har til og med kl 23.59 i morgen og sende søknad på? Eller må jeg søke i dag for å være innen fristen? Anonymkode: c08a8...bb3 Ja, det er riktig - men hvorfor vente til det aller siste, egentlig? 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 Takk for svar. Ikke 100% fornøyd med søknaden min så har lyst til å jobbe mer med den før jeg sender. -TS Anonymkode: c08a8...bb3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar. Ikke 100% fornøyd med søknaden min så har lyst til å jobbe mer med den før jeg sender. -TS Anonymkode: c08a8...bb3 Om du ikke får denne jobben - søk så tidlig som mulig på de neste stillingene. Jeg har selv gått på smeller med å tenke at fristen er fristen (og at prosessen ikke starter før den er gått ut), men har i etterkant hatt mye mer hell når jeg har søkt tidlig. Har også hatt flere arbeidsgivere som sier at de ofte får inn en haug med søknader nært fristen - som nok havner i en større bunke og blir mindre nøye lest, selv om dette ikke er noe folk nødvendigvis er så bevisst på. Anonymkode: feee7...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå