Gå til innhold

Innafor å sende nakenbilder uten å vise ansikte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du videre, Ts? etter du har lest alle disse kommentarene.

Anonymkode: a44e1...6ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva tenker du videre, Ts? etter du har lest alle disse kommentarene.

Leser jo det alle skriver, og det her er jo en sjans jeg bare må ta om jeg velger å gjøre det. Det er snakk om 3500kr her for videor/bilder uten å vise ansikte så vurderer det..

Anonymkode: 0254a...773

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det innafor å sende nakenbilder (pupper, fitte, fingrevideo osv) uten å vise ansikte? Hva tenker dere

Så lenge mottaker er OK med det, er det selvsagt OK. Du er en fri, voksen og samtykkende person i et liberalt demokrati.

Edit: Ut fra HI trodde jeg dette var en gratis utveksling av bilder mellom bekjente som har en grunnleggende tillit seg mellom. Da dette ikke er tilfelle, utgår rådet i avsnittet over.

Endret av Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, desverre.. Blir noen av dem mor en dag så tipper jeg at de vil angre stort på det.

Tror du virkelig de har mental kapasitet til å angre? Man må jo være mindre oppegående for å faktisk velge å prostituere seg i full offentlighet. Og for hva? 15 minutes of fame og litt penger? Kom ikke og fortell meg at intelligente mennesker gjør noe sånn.

Anonymkode: 04d60...907

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Leser jo det alle skriver, og det her er jo en sjans jeg bare må ta om jeg velger å gjøre det. Det er snakk om 3500kr her for videor/bilder uten å vise ansikte så vurderer det..

OK. Jeg ser nå at det er penger involvert. Da er mitt råd: Ikke. Gjør. Det.

Dette grenser opp mot prostitusjon, og det vil ødelegge deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 12.13):

Tror du virkelig de har mental kapasitet til å angre? Man må jo være mindre oppegående for å faktisk velge å prostituere seg i full offentlighet. Og for hva? 15 minutes of fame og litt penger? Kom ikke og fortell meg at intelligente mennesker gjør noe sånn.

Nei, du har helt rett. Det tenkte jeg ikke på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nei, du har helt rett. Det tenkte jeg ikke på.

Sårbare intelligente mennesker som akutt trenger penger har ikke noe valg.

Dessverre. Disse menneskene fortjener sympati og ikke hets. Og nei, det er ikke alltid NAV holder. Det kan også være et rusproblem. 

Anonymkode: 6965f...e7c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sårbare intelligente mennesker som akutt trenger penger har ikke noe valg.

Dessverre. Disse menneskene fortjener sympati og ikke hets. Og nei, det er ikke alltid NAV holder. Det kan også være et rusproblem. 

Selvfølgelig har man et valg, man har alltid et valg. Om man velger digital prostitusjon, tar man et valg - helt frivillig. Helt ærlig, jeg har større respekt for de som prostituerer seg på gata, enn de som gjør det på OF eller liknende. Forskjellen på den jevne mann, er at de dømmer hora på gata, mens de på OF skal tilbes. Motbydelig.

Skrevet

Høres billig ut…. Beklager. 
hva er poenget? Mange andre måter å tjene på? 
ville heller ambefalt å selge truser for å si det sånn!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig har man et valg, man har alltid et valg. Om man velger digital prostitusjon, tar man et valg - helt frivillig. Helt ærlig, jeg har større respekt for de som prostituerer seg på gata, enn de som gjør det på OF eller liknende. Forskjellen på den jevne mann, er at de dømmer hora på gata, mens de på OF skal tilbes. Motbydelig.

Det er utnytting. Har du opplevd å sulte? 

Du har jo dog null empati for kvinner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...