Gå til innhold

Innafor å sende nakenbilder uten å vise ansikte?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun som dro til dubai for å filme til of dro dit for å filme inn sex video..

Anonymkode: a44e1...6ab

De gjør det fordi de ikke skjønner konsekvensene. Og fordi vil ha penger til å opprettholde en livsstil. Selger sjelen sin for dette. Trist. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig synd. Stakkars de jentene. Jeg føler mange ganger at de rett og slett bare har mista seg selv og ikke skjønner hva de egentlig driver med. Og enda verre med menn som utnytter dem

Det forsvinner jo aldri. Det er det jeg ikke helt tror de klarer å ta innover seg. Nok av rasshølmenn som oppfordrer og kjøper. 

Anonymkode: 6965f...e7c

Skrevet
Hanne83_ skrev (3 minutter siden):

De gjør det fordi de ikke skjønner konsekvensene. Og fordi vil ha penger til å opprettholde en livsstil. Selger sjelen sin for dette. Trist. 

Ja, det er veldig trist. Synes synd på familien dems også. Går vel rykter

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det forsvinner jo aldri. Det er det jeg ikke helt tror de klarer å ta innover seg. Nok av rasshølmenn som oppfordrer og kjøper. 

Ja, desverre.. Blir noen av dem mor en dag så tipper jeg at de vil angre stort på det.

Skrevet

Ja, det er veldig trist. Synes synd på familien dems også. Går vel rykter

Jeg er mest sint på samfunnet. Det skal liksom være "empowering" å vise seg naken og være seksuelt frigjort. "Jeg velger det selv". De har blitt groomet til å tro at alt som er verdt noe hos dem er utseende. 

Skrevet

Du kommer til å angre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ts her!

Blir helt skremt av alle disse kommentarene, haha. Jeg gjør ikke annet enn å sende nakenbilder/videor etter deres ønsker for så så mange minutter. De betaler også er vi ferdige der. Disse menneskene ønsker jo selv og være anonyme også

Anonymkode: 0254a...773

Ta det nå helt med ro, ingen kommer til å «finne ip adressen din og hacke deg» eller hvafaen. Lurer dog på hvordan de betaler for filmene? Gjennom en anonym betalingstjeneste?

Enkleste måten å avsløre deg selv på, er nok hvis du ved et uhell sender bilde med personlig info på som du selv ikke la merke til. Kanskje får med nabolaget ditt i et vindu, refleksjon av ansiktet ditt i et speil du ikke tenkte over, bilder på veggen eller liknende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er mest sint på samfunnet. Det skal liksom være "empowering" å vise seg naken og være seksuelt frigjort. "Jeg velger det selv". De har blitt groomet til å tro at alt som er verdt noe hos dem er utseende. 

Ja, det er helt sykt, og veldig trist. Hva skulle de gjort om det plutselig ble slutt på alt av sosiale medier?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Utrolig synd. Stakkars de jentene. Jeg føler mange ganger at de rett og slett bare har mista seg selv og ikke skjønner hva de egentlig driver med. Og enda verre med menn som utnytter dem

Ja, men vi har jo sett lenge hvordan samfunnet er blitt mer og mer seksualisert de siste tiårene. Er vel få ting som sjokkerer lengre. Ser reklamer for ex on the beach «den drøyeste trekanten allerede første episode» med klipp som overlate lite til fantasien. Etter hva jeg forstår er disse programmene en del av familieunderholdningen i en del hjem. Er vel ikke så rart da at ungdommen (mange av) får et bilde av at det er helt normalt å by på / selge seg selv.

• Liker 1
Skrevet
AllahBallah skrev (11 minutter siden):

Ta det nå helt med ro, ingen kommer til å «finne ip adressen din og hacke deg» eller hvafaen. Lurer dog på hvordan de betaler for filmene? Gjennom en anonym betalingstjeneste?

Enkleste måten å avsløre deg selv på, er nok hvis du ved et uhell sender bilde med personlig info på som du selv ikke la merke til. Kanskje får med nabolaget ditt i et vindu, refleksjon av ansiktet ditt i et speil du ikke tenkte over, bilder på veggen eller liknende.

De overfører til en kompis av meg. Er drit forsiktig med å ikke vise noe bilder, ansikt osv. står alltid bak en helt hvit vegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De overfører til en kompis av meg. Er drit forsiktig med å ikke vise noe bilder, ansikt osv. står alltid bak en helt hvit vegg

Så hvis de finner ut hvem kompisen din er, kan de vel lett finne ut av hvem du er? (Sjekke vennelistet på Facebook/insta etc), evt om dere bor på et lite sted der alle kjenner alle?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fremmede, for penger. Man viser jo ikke ansiktet så hva er det værste som kan skje?

Å ja, så du vil prostituere deg? For all del, kjør på🙄

Anonymkode: dd8fb...80e

• Liker 1
Skrevet
AllahBallah skrev (5 minutter siden):

Så hvis de finner ut hvem kompisen din er, kan de vel lett finne ut av hvem du er? (Sjekke vennelistet på Facebook/insta etc), evt om dere bor på et lite sted der alle kjenner alle?

Shit har ikke tenkt på det

Skrevet
AllahBallah skrev (25 minutter siden):

Hva vet du om dette? 

Skrevet

Uproblematisk. Din kropp og ditt liv. Problemet er at noen kanskje kan utnytte dette og i verste fall utpresse deg for penger, sex og lignende. Det kan også skje selv om du ikke har ansiktet med i bildene. Om dette skulle skje med deg så er det ikke alltid du vil få støtte fra samfunnet, venner, dine nærmeste, rettssystemet og lignende fordi de vil mene du satte deg i posisjonen selv, og at det selvsagt ikke er utpresseren sin feil at du blir utpresset, men din egen. Det kan være greit å ha i bakhodet. 

En gyllen regel jeg har, når jeg deler bilder, er at jeg alltid besitter bilder av motparten. Menn er ganske enkle, og det er ikke vanskelig å få dem til å sende deg bilder av seg selv naken, i helfigur. Jeg har delt nakenbilder med ganske mange menn, og jeg har bilder av alle mennene, da også med ansikt, selv om jeg selv ikke deler med ansikt. Da har jeg noe å slå tilbake med om de skulle finne på å dele bilder av meg mot min vilje. Jeg deler bilder fordi jeg syns det er gøy og deilig, og det tenner meg. Har til dags dato ikke opplevd at bilder har blitt spredt. 

Anonymkode: b05a7...83e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva vet du om dette? 

Hva vet jeg om hva?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Uproblematisk. Din kropp og ditt liv. Problemet er at noen kanskje kan utnytte dette og i verste fall utpresse deg for penger, sex og lignende. Det kan også skje selv om du ikke har ansiktet med i bildene. Om dette skulle skje med deg så er det ikke alltid du vil få støtte fra samfunnet, venner, dine nærmeste, rettssystemet og lignende fordi de vil mene du satte deg i posisjonen selv, og at det selvsagt ikke er utpresseren sin feil at du blir utpresset, men din egen. Det kan være greit å ha i bakhodet. 

En gyllen regel jeg har, når jeg deler bilder, er at jeg alltid besitter bilder av motparten. Menn er ganske enkle, og det er ikke vanskelig å få dem til å sende deg bilder av seg selv naken, i helfigur. Jeg har delt nakenbilder med ganske mange menn, og jeg har bilder av alle mennene, da også med ansikt, selv om jeg selv ikke deler med ansikt. Da har jeg noe å slå tilbake med om de skulle finne på å dele bilder av meg mot min vilje. Jeg deler bilder fordi jeg syns det er gøy og deilig, og det tenner meg. Har til dags dato ikke opplevd at bilder har blitt spredt. 

Hvordan vet du det? Finnes jo utallige forum. Forsåvidt en teknikk, men ingen garanti. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Smart!

Skrevet

Kan noen stanse denne planeten, jeg vil av

Anonymkode: 3f345...846

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kan noen stanse denne planeten, jeg vil av

Anonymkode: 3f345...846

Enig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...