Gjest Skeptisk_C Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 Har virkelig ingen av dere erfaring med de produktene? Jeg er på desperat jakt etter noe som kunne hjelpe meg med acne problem jeg har strevd i årevis. Tilfeldigvis har jeg kommet over det stedet. Synes produktene virker lovende, men vil gjerne høre fra noen som har brukt de eller bruker nå.
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2005 #4 Skrevet 18. oktober 2005 Hvis du har en mistanke om at noe er for godt til å være sant, vil mistanken stemme i 99,9% av tilfellene....
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #5 Skrevet 18. oktober 2005 Alle hudleger jeg har snakket med/lest interjuer med sier at vitaminer ikke kan trenge inn i huden via en krem, dvs høres bra ut men er ikke noe annet enn en vanlig krem
Gjest lei AV BIOGIME Skrevet 18. oktober 2005 #6 Skrevet 18. oktober 2005 Biogime bare tuller og fjaser rundt på alle forumene rundt om kring. Ufattelig useriøst av dem. Så da tviler jeg sterkt på at produktene deres er så gode. tipper det er de motsatte. Tipper de er rævva.
Gjest Skeptisk_C Skrevet 19. oktober 2005 #7 Skrevet 19. oktober 2005 Takk for alle råd. Noen av de var i grunn bra. Jeg tror jeg prøver produktene allikevel og eventuelt returnerer de etter 6 måneder dersom de ikke funker sånn som de skal.
Gjest Skeptisk_C Skrevet 19. oktober 2005 #9 Skrevet 19. oktober 2005 Ferdig med å reklamere nå? ← Hvor uvennlig du skulle være
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2005 #10 Skrevet 19. oktober 2005 Hva er vitsen med å returnere etter 6 måneder? Da har du sannsynligvis brukt opp produktene....
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #11 Skrevet 19. oktober 2005 Hva er vitsen med å returnere etter 6 måneder? Da har du sannsynligvis brukt opp produktene.... ← Hele vitsen ligger i faktum at Biogime gir 6 måneders garanti på sine produkter til alle nye kunder. Dvs. de som ikke var fornøyde med virkninga til produkter, returnerer de og får pengene tilbake.
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2005 #12 Skrevet 19. oktober 2005 Nå høres det I HVERTFALL ut som reklame. Av og til virker det totalt mot sin hensikt.
LilleBille Skrevet 19. oktober 2005 #13 Skrevet 19. oktober 2005 - og det er jo absolutt ikke første gangen det reklameres for dette her på forumet
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #14 Skrevet 19. oktober 2005 - og det er jo absolutt ikke første gangen det reklameres for dette her på forumet ← Forstår ikke. Hvorfor klarer ingen på dette forumet svare saklig på spørsmålene - bare mye tullprat om reklame osv.
Amalthea Skrevet 19. oktober 2005 #15 Skrevet 19. oktober 2005 Forstår ikke. Hvorfor klarer ingen på dette forumet svare saklig på spørsmålene - bare mye tullprat om reklame osv. ← Nettopp fordi tema (og spam) har vært oppe 100 ganger før, og folk er drittlei alt som har med merket å gjøre?
Gjest Skeptisk_C Skrevet 19. oktober 2005 #16 Skrevet 19. oktober 2005 Ville være takknemlig hvis ikke absolutt alle hadde samme meninger Føles som å komme til en institusjon hvor alle ble fortalt en sannhet og sprer det til andre uten å vite hvorfor, hvem, hvor osv
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2005 #17 Skrevet 19. oktober 2005 Ville være takknemlig hvis ikke absolutt alle hadde samme meninger Føles som å komme til en institusjon hvor alle ble fortalt en sannhet og sprer det til andre uten å vite hvorfor, hvem, hvor osv ← Føles ut som om jeg har kommet til en institusjon hvor en psykotisk person skal fortelle alle hvor bra biogeme er Eller var det k-pax, hvem husker..
Gjest Skeptisk_C Skrevet 19. oktober 2005 #18 Skrevet 19. oktober 2005 People who know the least always argue the most. Og med dette avslutter jeg denne samtalen og kikker jeg videre på andre nettsteder for å finne noe mer nyttig
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2005 #19 Skrevet 19. oktober 2005 Får du provisjon for hvert forum du er innom og spammer eller?
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #20 Skrevet 20. oktober 2005 Får du provisjon for hvert forum du er innom og spammer eller? ← Nei Noen flere spørsmål?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå