Gå til innhold

Er de produktene virkelig så gode?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Skeptisk_C
Skrevet

Har virkelig ingen av dere erfaring med de produktene? Jeg er på desperat jakt etter noe som kunne hjelpe meg med acne problem jeg har strevd i årevis. Tilfeldigvis har jeg kommet over det stedet. Synes produktene virker lovende, men vil gjerne høre fra noen som har brukt de eller bruker nå.

Skrevet

Hvis du har en mistanke om at noe er for godt til å være sant, vil mistanken stemme i 99,9% av tilfellene....

Skrevet

Alle hudleger jeg har snakket med/lest interjuer med sier at vitaminer ikke kan trenge inn i huden via en krem, dvs høres bra ut men er ikke noe annet enn en vanlig krem

Gjest lei AV BIOGIME
Skrevet

Biogime bare tuller og fjaser rundt på alle forumene rundt om kring.

Ufattelig useriøst av dem. Så da tviler jeg sterkt på at produktene deres er så gode. tipper det er de motsatte. Tipper de er rævva.

Gjest Skeptisk_C
Skrevet

Takk for alle råd. Noen av de var i grunn bra. Jeg tror jeg prøver produktene allikevel og eventuelt returnerer de etter 6 måneder dersom de ikke funker sånn som de skal.

Gjest Skeptisk_C
Skrevet
Ferdig med å reklamere nå?

Hvor uvennlig du skulle være ;)

Skrevet

Hva er vitsen med å returnere etter 6 måneder? Da har du sannsynligvis brukt opp produktene....

Skrevet
Hva er vitsen med å returnere etter 6 måneder? Da har du sannsynligvis brukt opp produktene....

Hele vitsen ligger i faktum at Biogime gir 6 måneders garanti på sine produkter til alle nye kunder. Dvs. de som ikke var fornøyde med virkninga til produkter, returnerer de og får pengene tilbake.

Skrevet

Nå høres det I HVERTFALL ut som reklame. Av og til virker det totalt mot sin hensikt.

Skrevet

- og det er jo absolutt ikke første gangen det reklameres for dette her på forumet

Skrevet
- og det er jo absolutt ikke første gangen det reklameres for dette her på forumet

Forstår ikke. Hvorfor klarer ingen på dette forumet svare saklig på spørsmålene - bare mye tullprat om reklame osv.

Skrevet
Forstår ikke. Hvorfor klarer ingen på dette forumet svare saklig på spørsmålene - bare mye tullprat om reklame osv.

Nettopp fordi tema (og spam) har vært oppe 100 ganger før, og folk er drittlei alt som har med merket å gjøre?

Gjest Skeptisk_C
Skrevet

Ville være takknemlig hvis ikke absolutt alle hadde samme meninger ;) Føles som å komme til en institusjon hvor alle ble fortalt en sannhet og sprer det til andre uten å vite hvorfor, hvem, hvor osv :sjarmor:

Skrevet
Ville være takknemlig hvis ikke absolutt alle hadde samme meninger  ;)  Føles som å komme til en institusjon hvor alle ble fortalt en sannhet og sprer det til andre uten å vite hvorfor, hvem, hvor osv  :sjarmor:

Føles ut som om jeg har kommet til en institusjon hvor en psykotisk person skal fortelle alle hvor bra biogeme er ;) Eller var det k-pax, hvem husker..

Gjest Skeptisk_C
Skrevet

People who know the least always argue the most.

Og med dette avslutter jeg denne samtalen og kikker jeg videre på andre nettsteder for å finne noe mer nyttig ;)

Skrevet

Får du provisjon for hvert forum du er innom og spammer eller?

Skrevet
Får du provisjon for hvert forum du er innom og spammer eller?

Nei :ler:

Noen flere spørsmål?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...