Gå til innhold

Har noen fått faktura fra Fjordkraft?

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke gjennom superlange køen på kundesenteret til Fjordkraft. Har ikke fått faktura enda.

Jeg har også sekundærbolig hos LOS. Har noen fått faktura fra LOS, står at den skal komme ca 10, men ikke enda fått...?

Anonymkode: 2a765...4b3

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1546738-har-noen-f%C3%A5tt-faktura-fra-fjordkraft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjordkraft sin faktura skal komme rundt den 11-14. Det er etterfakturering og ca. 14 dager til forfall etter denne datoen så du har ingenting å bekymre deg for.

Det kan tenkes at kundesenteret sliter med mange fortvilte kunder pga. høye strømregninger.

Endret av Pachka Sigaret
  • Liker 3

Venter også på faktura fra Fjordkraft. Jeg sa opp avtalen med dem og har ny leverandør fra 1. januar. De har ringt meg 5 ganger og sendt en SMS den siste uka. De kunne heller brukt tiden på å få ut fakturaen. 

Anonymkode: d5463...b7d

• Liker 1

Annonse

Pachka Sigaret skrev (2 timer siden):

Fjordkraft sin faktura skal komme rundt den 11-14. Det er etterfakturering og ca. 14 dager til forfall etter denne datoen så du har ingenting å bekymre deg for.

Det kan tenkes at kundesenteret sliter med mange fortvilte kunder pga. høye strømregninger.

Ja, det gjør vi. Vi gjør vårt aller beste!

Anonymkode: c4b16...05b

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke fått i dag, men søsteren min som bor borti her fikk i dag. Vi har begge fjordkraft, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått 🤔😅

Anonymkode: 4ce0a...18d

Sikkert fordi det er mange flere kunder enn dere to, og de ikke sorterer etter familie? :laugh:

Anonymkode: bb90b...52d

• Liker 8
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert fordi det er mange flere kunder enn dere to, og de ikke sorterer etter familie? :laugh:

Anonymkode: bb90b...52d

Mye mulig det 🤣 den kommer vel iløpet av noen dager. Er jo spent på prisen 🙈 mellom 3 og 4 tusen hvertfall 😅

Anonymkode: 4ce0a...18d

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Venter også på faktura fra Fjordkraft. Jeg sa opp avtalen med dem og har ny leverandør fra 1. januar. De har ringt meg 5 ganger og sendt en SMS den siste uka. De kunne heller brukt tiden på å få ut fakturaen. 

Anonymkode: d5463...b7d

Samme her.

TS

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tro meg, når det kommer til Fjordkraft mottar du alltids faktura tidsnok! 

Anonymkode: 3e3d4...26a

Det har vært noen tilfeller hvor Fjordkraft har vært trege.

Pachka Sigaret skrev (3 timer siden):

Det er mange kunder som har sagt opp avtalen sin med Fjordkraft, da de sluttet med prismatch. Det er sikkert årsaken til dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...