AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Steker jeg det i ovn eller på panna? Sikkert helt sykt dumt spm 🙈 Anonymkode: d1a6e...a46
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Disse kan du spise som de er, de er ferdig stekte og varmebehandlet. Men du kan sikkert varme dem forsiktig i pannen vis du vil ha dem varme Anonymkode: 5b248...f6c 5
cloudsinger Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Jeg pleier å varme de litt i ovnen bare hvis jeg skal ha de varme. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Disse kan du spise som de er, de er ferdig stekte og varmebehandlet. Men du kan sikkert varme dem forsiktig i pannen vis du vil ha dem varme Anonymkode: 5b248...f6c cloudsinger skrev (2 minutter siden): Jeg pleier å varme de litt i ovnen bare hvis jeg skal ha de varme. Jeg mente hvordan jeg kan lage de fra kyllingfilet 🙈 de er så dyre, men veldig gode 😊 Anonymkode: d1a6e...a46
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 I stekepanne. Tar 2-3 min per side og ferdig Anonymkode: a4b85...d1d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #6 Skrevet 11. januar 2022 Men de på bildet oppe ble ikke stekt sånn. Først stekkes hele filet også skjæres etterpå. Anonymkode: a4b85...d1d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #7 Skrevet 11. januar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg mente hvordan jeg kan lage de fra kyllingfilet 🙈 de er så dyre, men veldig gode 😊 Anonymkode: d1a6e...a46 Om du skal lage selv har du et par muligheter. Stek hel i ovn og skjære selv, eller skjære opp først så steke de på høyvarme i stekepannen. Steker du i ovn krydder du kyllingen, ta over litt olje, sette på brett og steke i 170C i 15 minutter, snur og sette inn og steke igjen 15 minutter til. Ta ut av ovn og la den stå 15-20 minutter før du skjære opp. Da har du nydelig, ikke tør kylling. Ellers skjære opp, krydder, litt olje/smør i pannen og steke til de er ferdige (tar ikke lenge når de er skjært opp). Anonymkode: cd620...070 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #8 Skrevet 12. januar 2022 Tenker du å lage selv? Føler aldri jeg får helt lik kylling, som f.eks salatkylling eller de på bildet. Men første triks er å marinere fileten (gjerne over noen timer). Så steker du hele fileten slik den er, ikke kutt i biter før steking. Når du steker hele så vil du bevare saftigheten inni. Kan godt hende du kan kjøpe sprøyte og kanyle og sprøyte marinade inn i selve fileten også? Anonymkode: 301e6...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå