AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Når jeg var singel forrige gang brukte jeg sukker.no nå forteller venninnene mine meg at den siden er det ingens om bruker lenger. Er det noen her som bruker den eller ikke bruker den og eventuelt hvorfor? Anonymkode: 41061...d55
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Møtte samboeren min der for litt over 5 år siden. Anonymkode: 1a374...7e5 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Det er mange som bruker Sukker, det er en bra datingside med mange seriøse folk. Var aktiv der i sommer og både skrev med og møtte flere hyggelige kvinner. Ble et kort forhold ut av det, men det er ikke Sukker sin skyld at det tok slutt. Kan anbefale sukker, etter min mening mer seriøs enn Tinder. M45 Anonymkode: ec144...666 3
miss summers Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 Sukker er ikke noe for meg i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 Møtte samboeren min for 3 år siden. Jeg var aldri på Tinder, men prøvde match og noen andre tilsvarende. Likte absolutt sukker best (men møtte mannen min da jeg var 38, så jeg er godt voksen) Anonymkode: 6ad06...fe0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #6 Skrevet 11. januar 2022 Jeg møtte min mann der i 2013, giftet oss i 2015 🙂 Anonymkode: fd870...5d6
Million Skrevet 11. januar 2022 #7 Skrevet 11. januar 2022 Jeg er medlem på Sukker, men har aldri pratet med noen eller datet noen derfra. Men de sjeldne gangene jeg er innom og logger meg på, ramler det inn masse eposter etterpå om at profilen min har fått besøk eller jeg har fått en melding. Jeg har hittil ikke svart noen, da det er like greit å la være når det ikke er fra folk som vekker interesse. Synes det virker som det er god aktivitet og en del folk der, jeg. Kunne sikkert generert en del dates om jeg bare ville. Vet ikke hvorfor jeg er medlem der når jeg egentlig ikke er interessert i å date. Men hvem vet? Kanskje det dukker opp en som gir meg lyst til å date igjen plutselig? 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #8 Skrevet 11. januar 2022 miss summers skrev (37 minutter siden): Sukker er ikke noe for meg i alle fall. Hvorfor ikke? Anonymkode: 41061...d55
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #9 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg møtte min mann der i 2013, giftet oss i 2015 🙂 Anonymkode: fd870...5d6 Hører mange sier at det var bedre før? Anonymkode: 41061...d55
miss summers Skrevet 11. januar 2022 #10 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: 41061...d55 Menn på egen alder søker bare nedover i alder. Menn 15-20++ år eldre enn meg sender masse meldinger. Folk bytter aldri bilder, datet en fyr fra sukker for 10 år siden og han har de samme bildene der nå osv. Useriøst. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #11 Skrevet 11. januar 2022 Traff mannen min der for 8 år siden. Anonymkode: e2a74...5c1
Gjest AprilRyan Skrevet 11. januar 2022 #12 Skrevet 11. januar 2022 Nå er det noen år siden jeg brukte Sukker, men det var helt ok i begynnelsen. Jeg synes det var mer aktivitet da og skrev med et par stykker som hadde potensiale, men ble ikke noe ut av. Etter hvert ble det mer dødt og jeg gadd ikke å engasjere meg noe særlig. Noen tok kontakt, men det var enten rare menn eller for gamle menn. Jeg har slettet profilen nå og tvilsomt at jeg kommer til å opprette profil der igjen.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #13 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når jeg var singel forrige gang brukte jeg sukker.no nå forteller venninnene mine meg at den siden er det ingens om bruker lenger. Er det noen her som bruker den eller ikke bruker den og eventuelt hvorfor? Anonymkode: 41061...d55 ikke fan Anonymkode: 6b132...8df
Gjest AprilRyan Skrevet 11. januar 2022 #14 Skrevet 11. januar 2022 miss summers skrev (53 minutter siden): Menn på egen alder søker bare nedover i alder. Menn 15-20++ år eldre enn meg sender masse meldinger. Folk bytter aldri bilder, datet en fyr fra sukker for 10 år siden og han har de samme bildene der nå osv. Useriøst. Det virker som det er mange "døde" profiler på Sukker. Folk som ikke har vært innlogget på evigheter, men profilen er der enda. Det med at gamle menn tar kontakt har jeg merket mest på Møteplassen, men det er sikkert vanlig på alle sånne sider der alle kan ta kontakt med hvem som helst. Ingen av dem har virket særlig interessert i meg som person, så det er jo tydelig hvorfor de tar kontakt.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #15 Skrevet 11. januar 2022 AprilRyan skrev (4 minutter siden): Det virker som det er mange "døde" profiler på Sukker. Folk som ikke har vært innlogget på evigheter, men profilen er der enda. Det med at gamle menn tar kontakt har jeg merket mest på Møteplassen, men det er sikkert vanlig på alle sånne sider der alle kan ta kontakt med hvem som helst. Ingen av dem har virket særlig interessert i meg som person, så det er jo tydelig hvorfor de tar kontakt. De fleste jeg har tatt kontakt med har virket intr. med en gang Men så dabber det alltid av . Hvorfor er jenter sånn hele tiden? Skriver med meg som at vi skal møtes og som er er intr. Men dagen etter hører jeg ikke mer fra di Anonymkode: 30981...857
Gjest AprilRyan Skrevet 11. januar 2022 #16 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De fleste jeg har tatt kontakt med har virket intr. med en gang Men så dabber det alltid av . Hvorfor er jenter sånn hele tiden? Skriver med meg som at vi skal møtes og som er er intr. Men dagen etter hører jeg ikke mer fra di Anonymkode: 30981...857 Det kan ikke jeg svare på. Du får spørre de.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #17 Skrevet 11. januar 2022 Syns den siden ig alle andre dating sider er noe lureri forresten. Ingen som vil møte meg detfra uansett . Mon tro hva som er grunnen, har bol, leilighet og alt. Ingen som er intr å komme i kontakt her på kvinneguiden heller Anonymkode: 30981...857
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #18 Skrevet 11. januar 2022 AprilRyan skrev (2 minutter siden): Det kan ikke jeg svare på. Du får spørre de. Får ingen svar fra di så vanskelig spørre noen som aldri svarer igjen . Men men Anonymkode: 30981...857
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #19 Skrevet 11. januar 2022 Som de fleste her er inne på: Sukker er eldgammelt. Har ikke oppdatert hverken design eller grensesnitt eller underliggende algoritme på år og dag. Ergo fremstår det som en plass der ganske sære, eventuelt eldre (same shit), folk treffes. Anonymkode: 95268...484 1
Gjest AprilRyan Skrevet 11. januar 2022 #20 Skrevet 11. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Syns den siden ig alle andre dating sider er noe lureri forresten. Ingen som vil møte meg detfra uansett . Mon tro hva som er grunnen, har bol, leilighet og alt. Ingen som er intr å komme i kontakt her på kvinneguiden heller Anonymkode: 30981...857 Det kan jo ha noe med hvordan du er, hva du skriver osv. Det hjelper ikke å ha masse materielle ting hvis det er andre ting ved en som gjør at man ikke får kontakt. Man kan ikke forvente at folk skal bli interessert basert at man har ting på stell. Jeg ville vært litt forsiktig med å søke etter dame på kg. Ikke alle som er spesielt åpen for det her, men kommer sikkert an på hva du skriver. Endret 11. januar 2022 av AprilRyan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå