Gjest håpløs Skrevet 18. oktober 2005 #1 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg er en oppegående normal jente i 20-årene og jeg VET det er helt latterlig. Oppfører meg som en fjortis. Jeg kan bare ikke hjelpe for det. Dette her har aldri skjedd meg før, men jeg har aldri følt meg så ulykkelig forelska før. Det gjør rett og slett vondt! Jeg fikk kriblinger i kroppen første gang jeg så han, og det har bare balla på seg. Love at first sight. Jeg har så klart snust opp mye info om han, sett utallige intervju og ser på the O.C med hoppende hjerte. Han er perfekt, har til og med perfekt musikksmak. Jeg ser han for meg når jeg kysser kjæresten, stakkar!! Er det noen der ute med likt utseende og lik personlighet? Vennligst kontakt meg Fy fader jeg sliter.
Holly Hobbie Skrevet 18. oktober 2005 #3 Skrevet 18. oktober 2005 Saann hadde jeg det ogsaa - da jeg var 12 og digget New Kids on the Block! Det gaar nok over!
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2005 #4 Skrevet 19. oktober 2005 Avstandsforelskelser er helt mulige, og hjernen skjønner jo ikke at dette bare en TV-figur. Har det litt sånn med en rekke fine menn jeg, og jeg nevner i fleng: Kim i Cheezy keys (han søte fra Rema-reklamene vet dere) Dennis Storhøi Haymer Valenzuela (Cash Cab) Jeg går ikke rundt og tenker på dem hele tiden, men når jeg ser dem, dåner jeg en liten smule
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #5 Skrevet 19. oktober 2005 Hvis det er noen (gjerne noen "ufarlige") som du kan dele din lille boble med, så kan den fort sprekke. Noen ganger vokser en ting seg stor som et troll, helt til den kommer i lyset, og da sprekker det/den. En annen øvelse er å lete etter negative ting ved en person, og blåse opp disse. Ikke så lett når man er forelska, jeg vet. (Men før eller siden vil du kanskje lure på hva i all verden du så i ham..) Hva er det du kommer til å "bruke mot ham" da? Hvis du finner noen slike dårlige egenskaper, så se på disse gjennom forstørrelsesglass.. Til sist kan du jo spørre deg selv om hvor uakseptabelt det er å ha en fantasi-venn, eller om du kan akseptere denne crushen og kanskje at den kommer til å gå over? Hvor plagsomt er det? Er det din dårlige samvittighet, eller ulykkelige kjærlighet, eller hva, som er plagsomt? Tror slike avstandsforelskelser er ganske vanlig, i ulike aldre og grader.. Lykke til
Gjest hun håpløse Skrevet 19. oktober 2005 #6 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg vil ikke sammenligne dette med et crush på nkotb eller et lite dån av å se noen innimellom. Det føles litt mer komplekst, og det handler ikke kun om Adam Brody. Det er jo rett og slett det at han har den personligheten, væremåten og utseende (det meste) som jeg tilrekkes av uavhengig av hvem det måtte være. Hva så om han er en tv-figur? Han er et menneske. Hadde ikke han eksistert hadde jeg fortsatt likt akkurat de samme tingene som jeg liker hos han. Han har bare gjort meg så utrolig bevisst på hva jeg faktisk tiltrekkes av hos en gutt. Jeg vil derfor kunne like gutter som på noen måte ligner på han. Ikke FORDI de ligner på HAN, Adam Brody, men fordi de har alle de egenskapene som jeg liker. Han er MALEN, men han er uoppnåelig. Han representerer på en måte alle mine preferanser for det motsatte kjønn, om noen skjønner? Såklart får jeg ikke han, men han vil alltid være en som jeg tiltrekkes 100% av på mange måter. Jeg må bare lete etter noen som innehar den samme package'n, for det er en slik gutt JEG liker og som jeg føler matcher meg selv innmari bra
sushigirl Skrevet 20. oktober 2005 #7 Skrevet 20. oktober 2005 Hei! Ut i fra det du skriver, høres det ut som meg selv når jeg var småforelska i Joey i NKOTB. Han var den uoppnåelige helten! Det jeg lurer på, er på åssen du kan vite noe om personligheten og væremåten til et menneske du aldri har møtt? Vet du hvordan han er ved å lese om ham, og se på intervjuer på TV? Mener ikke å "henge" deg ut på noe vis, men tenk litt på dette... Først når man treffer en person, og blir kjent med denne, kan man virkelig vite hvem h*n er... Uansett er det bra at du har funnet ut litt mer om hva du er på jakt etter, i forhold til menn! Det gjør forhåpentligvis letinga etter Drømmemannen litt enklere... Lykke til, ihvertfall!
Lilith Skrevet 20. oktober 2005 #8 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg er en oppegående normal jente i 20-årene og jeg VET det er helt latterlig. Oppfører meg som en fjortis. Jeg kan bare ikke hjelpe for det. Dette her har aldri skjedd meg før, men jeg har aldri følt meg så ulykkelig forelska før. Det gjør rett og slett vondt! Jeg fikk kriblinger i kroppen første gang jeg så han, og det har bare balla på seg. Love at first sight. Jeg har så klart snust opp mye info om han, sett utallige intervju og ser på the O.C med hoppende hjerte. Han er perfekt, har til og med perfekt musikksmak. Jeg ser han for meg når jeg kysser kjæresten, stakkar!! Er det noen der ute med likt utseende og lik personlighet? Vennligst kontakt meg Fy fader jeg sliter. ← Hei! Jeg vet akkurat hvordan du har det, jeg, for jeg er en slik drømmer selv... Har egentlig ikke noe råd til deg, for jeg har ikke klart å 'kurere' meg selv, men du skal vite at du ikke er alene! Lykke til!
Totalya Skrevet 20. oktober 2005 #9 Skrevet 20. oktober 2005 Saann hadde jeg det ogsaa - da jeg var 12 og digget New Kids on the Block! Det gaar nok over! ← Jeg også Ser ikke OC, så jeg lurer litt på hvem han er..
Malou Skrevet 21. oktober 2005 #10 Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Han er ganske søt da, men han er nok litt ung for meg, pluss at jeg sluttet med å forelske meg i Hollywoodstjerner for sånn ca. 10-15 år siden.. Adam Brody Endret 21. oktober 2005 av Malou
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå