Gå til innhold

Beste tips for et vellykket bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har eller har vært på et kjekt bryllup som vil dele tips på nettopp hvorfor dette bryllupet ble vellykket? 

Om det var live musikk, detaljer i bordsettingen, leker, quiz eller hva det måtte være! ❤

Anonymkode: e798f...2ed

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fineste bryllupet jeg har vært i var nok grunnet selve middagen. Det er der det ofte står og faller for min del og dette er jo svært vanskelig å gjøre noe med for brudeparet sin del. Det jeg tenker man kan gjøre på forhånd er å gi makstid til de som skal snakke, samt kutte ned på antall taler. Ikke noe dreper et bryllup som tante Gerd som skal gå gjennom lille Martines liv fra fødsel til ekteskap over 45 minutter (ja, dette har jeg opplevd). 

Tilbake til det flotte bryllupet så hadde det nok mye å gjøre med at brudeparet begge jobbet med/innen sang/scene/dans så mange av gjestene gjorde også det. De fleste talene fra familiemedlemmer var korte og fine med artige og rørende innslag (a la skuespillere live/filmer). En knallbra medley/musikal ble framført av brudens venninder, følte jo at jeg hadde vært på show når middagen var over. Ingenting dro ut og alt var timet perfekt av to hysterisk morsomme toastmastere som tydeligvis har erfaring innen stand-up. 

Nå er nok et lignende bryllup ganske vanskelig å få til, men dette var altså det beste jeg har vært med på :) Ellers synes jeg timing og tilrettelegging har mye å si. Har stått i solsteken 3 timer i strekk uten et sted å sitte og med ett eneste glass prosecco til å fylle magen med mens vi ventet på brudeparet før og det anbefales altså ikke.

Anonymkode: 3ed43...691

• Liker 1
Skrevet

Ikke bland glade dansker og sure kristne damer 😂

Anonymkode: 68a2c...bd4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...