Gå til innhold

Kroppsnære klær eller 'poseklær' på litt fyldige damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har med årene lagt meg litt ut, og fått litt mer kropp overalt. Ikke så uvanlig i min alder ser jeg (er over 40). Da er det fristende å bruke klær som dekker godt, og ikke viser frem valker og sånn. Men hva synes dere? Er det mer sexy med litt mer kroppsnære plagg selv om kroppen er litt rund og bulkete? Eller mer sexy med trangt på de delene som er slankest, og så litt mer 'luftig' der det er litt for fyldig? Jeg snakker ikke catwoman-drakt når jeg snakker kroppsnært, her altså. Bare et ønske om å være mer hverdagssexy :)

Anonymkode: aedcf...473

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene for min del, jeg velger klær av godt materiale som passer godt og har klassiske linjer.

Anonymkode: 0197d...e99

• Liker 4
Skrevet

Klær som passer til den kroppen de skal være på. 

Jeg har litt pæreformet kropp, så jeg liker a-line kjoler. 

Skrevet

Mye heller kropsnært, enn poserte. Sett pris på kroppen man har og dersom man gjør det med klær man er fornøyd med, som fremhever og er tilpasset den fasongen man har, så gir det et mye bedre uttrykk og man fremstår mer som "hverdagssexy", noe jeg heier på. 😀

Posete klær har lett for å gjøre det motsatte av det mange prøver å gjøre. Det skjuler ingenting. 

Er ingen moteekspert, men heier på alle kroppsfasonger og "hverdagssexyhet" 👍

• Liker 12
Skrevet

Jeg liker å framheve det jeg er mest fornøyd med. Er kraftig bygd med markerte kragebein, middels store pupper og smal midje, men har stor rumpe og store lår. Da foretrekker jeg gjerne skjørt eller chinos, og velger heller en tettsittende bluse.

Anonymkode: 054f8...840

Skrevet

Spørs vel helt på hvor stor du egentlig er. Det går jo også ann å endre på.

Man MÅ ikke «være fornøyd med sånn som man er» eller «elske den kroppen man har» bare fordi det er enklere å late som enn å gjøre noe med det. 

Anonymkode: 24f3c...988

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil si ikke helt kroppsnært, men det bør sitte inntil noen steder, f.eks. i midjen eller over bryst for å ikke virke større enn man er og for å forme en pen kropp. Finn snittet som passer din kropp.

Anonymkode: 798d8...456

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Spørs vel helt på hvor stor du egentlig er. Det går jo også ann å endre på.

Man MÅ ikke «være fornøyd med sånn som man er» eller «elske den kroppen man har» bare fordi det er enklere å late som enn å gjøre noe med det. 

Anonymkode: 24f3c...988

Så jævlig usaklig.

TS har ikke bedt om tilbakemeldinger eller råd som dette. Hold deg til tema eller dra deg til helvete ut herfra så vi slipper å se deg. 

Anonymkode: 97440...349

• Liker 22
Skrevet

ikke gå med tett sittende klær om du er veldig overvektig. det er noe av det verste jeg ser

Anonymkode: e2b44...66f

• Liker 2
Skrevet

At du er over 40 betyr ikke at man automatisk eser ut. Kanskje slutte å spise dritt og begynne å trene heller

Anonymkode: 42d19...8b9

• Liker 3
Skrevet

Kommer helt an på hvilken kroppsfasong man har! Kanskje du f.eks kan bruke en tettsittende topp, men en bukse med vide ben.. Men hva som klær deg best kommer som sagt an på hvilken kroppsfasong. Klær er heller ikke delt inn i bare tettsittende og "posete" klær.  Det finnes forskjellige utringninger, former på bukser og skjørt osv, små eller store detaljer.. 

Anonymkode: d68c3...7db

• Liker 1
Skrevet

Feilen mange gjør om de har noen kilo for mye er å kle seg i uformelige sekkeklær, og da blir de dessverre også seende ut som en uformelig sekk. Kler de seg i for trange klær har de lett for å se ut som en dårlig stappet pølse. Hemmeligheten er å finne den gylne middelvei, velge snitt og passform etter kroppsfasong, inntil på de rette stedene og løsere på de rette stedene ettersom hva slags kropp man har. Kroppsnært kan være kjempebra også med noen ekstra kilo, om det er kroppsnært på den rette måten. :) 

Og så dette: 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer helt an på hvilken kroppsfasong man har! Kanskje du f.eks kan bruke en tettsittende topp, men en bukse med vide ben.. Men hva som klær deg best kommer som sagt an på hvilken kroppsfasong. Klær er heller ikke delt inn i bare tettsittende og "posete" klær.  Det finnes forskjellige utringninger, former på bukser og skjørt osv, små eller store detaljer.. 

Anonymkode: d68c3...7db

Anonymkode: d9205...413

• Liker 12
Skrevet

"fyldige" kropper skal ikke ha kroppsnære klær

• Liker 2
Skrevet
herremann skrev (7 minutter siden):

😄

Anonymkode: 4fca4...567

• Liker 11
Skrevet
herremann skrev (12 minutter siden):

Enig. Ekkelt å se fettet tyte ut

Skrevet

Ja kroppsnære og tettsittende, stramme klær er mer sexy😀

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

At du er over 40 betyr ikke at man automatisk eser ut. Kanskje slutte å spise dritt og begynne å trene heller

Spennende perspektiv. Takk.

Ts.

Anonymkode: aedcf...473

• Liker 7
Skrevet

Jeg kler meg i kroppsnært fordi det føles bedre. Og er det noen som ikke tåler å se det så får de snu seg og se en annen retning. Jeg er så voksen at jeg kler meg for egen del, ikke andre sin. 

Anonymkode: 908b4...f47

• Liker 10
Skrevet

Klær som gjør det glad og som får deg til å føle deg fin. Du kan aldri tilfredsstille alle, så velg det du selv liker best.

• Liker 9
Skrevet

Foretrekker definitivt fyldige jenter i kroppsnære klær. Med mer posete antrekk blir det ofte helt formløst eller boksete.

M35

Anonymkode: f7fed...ee6

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...