Kid-a Skrevet 12. oktober 2002 #1 Skrevet 12. oktober 2002 ... som kan be kaninen ved siden av meg om å flytte seg? Den begynner å bli slitsom og irriterende. Plz?
HMSP Skrevet 12. oktober 2002 #2 Skrevet 12. oktober 2002 komme, komme lille kanin. Nå vil Kid-a slappe av litt. Komme her du - så skal du få en gulrot. Sånn ja. *kose, kose* Bedre Kid-a? Jeg kan ta den med en tur ;-)
Kid-a Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2002 Ja, det var bedre... Bare pass på å hold den i barnevognen. Folk har en tendens til å bli skremte av den rare grønnfargen... den vil heller ha havregrøt enn gulrøtter også, forresten. Takk, jeg trengte virkelig litt avlastning nå!
Gjest Tristessa Skrevet 12. oktober 2002 #4 Skrevet 12. oktober 2002 Min kanin har samme farge som en gul markeringspenn den... markermarkør... ør... ør... ører! Min kanin har ører! *føler både ørene og ørhet*
Annie Skrevet 12. oktober 2002 #5 Skrevet 12. oktober 2002 Vær forsiktige her nå... Kaninen kan ikke uttale seg og da risikerer vi at denne tråden OGSÅ blir stengt! (ref; WACO)
Kid-a Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2002 Kaninen er taus som i graven og tett som ei potte... men den har kommet tilbake til meg, og den kiler meg under haka... *irriterende* IKKE steng denne tråden, noen! Hilsen kaninen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå